MuscleMeat

Kleding

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
He allemaal,

weten jullie een zaak of online store waar ze sportkleding voor bodybuilders verkopen.

Thanx
 
Nee, dat bedoel ik niet. Dat is meer fitness-kleding maar ik zoek echt bodybuildingkleding (trainingsshirtjes).

Thanx voor je reply though....
 
oh thanx, dat bedoel ik dream warrior!
 
Smoothmold zei:
Nee, dat bedoel ik niet. Dat is meer fitness-kleding maar ik zoek echt bodybuildingkleding (trainingsshirtjes).

Thanx voor je reply though....

check anders de flex eens...staat altyd 8terin van die reclames van winkels waar ze dat verkopen en je kunt ze ook bestellen via flex
 
Shit, zo'n haltershirt kost daar wel 23 euro! Iemand een andere site of shop?
 
Smoothmold zei:
Shit, zo'n haltershirt kost daar wel 23 euro! Iemand een andere site of shop?
marktplaats.nl... :D
 
haha, die is grappig! :D
 
zou best kunne op marktplaats.nl
maar waarom wil je geen 'gewone' shirts??
 
[Link niet meer beschikbaar] zit bij mij om de hoek in Rotterdam. Site is nog onder constructie (betwijfel of die online shop er ooit echt komt). Echte bb kleding is bv een oud shirt met lange mouwen bij je traps een beetje inknippen zodat het lijkt alsof je monsterlijk gegroeid bent dat je eruit scheurt. :D
 
Smoothmold zei:
Shit, zo'n haltershirt kost daar wel 23 euro! Iemand een
andere site of shop?

echt niet duur hoor.. goeie kwaliteit.
 
He axestream, waar precies zit die shop in rotterdam? Hebben ze daar ook van die haltershirts?
 
Smoothmold zei:
He axestream, waar precies zit die shop in rotterdam? Hebben ze daar ook van die haltershirts?

Op de hoek van de Admiraal De Ruyterweg/Jonker Fransstraat. Als je vanaf de Meent komt de eerste kruising na de Goudsesingel. Halter tops hebben ze in principe ook wel, bel ze anders even: 010-412 03 83.
 
Oke thanx, ga er binnenkort even langs!
 
Back
Naar boven