Fitness Seller

Kleding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ik ben hard op zoek naar nog wat korte broeken voor op vakantie, maar kan nergens wat vinden. Op internet kan ik ook niet zo veel vinden. Ik heb namelijk het probleem dat korte broeken van een beetje de normale merken die in de winkels liggen te strak zitten om m'n benen heen. Dat zit dus echt voor geen meter, plus dat je er zo uit scheurt. Zelfde met t-shirts, ik moet XXXL hebben, anders past het niet goed. XXL kan soms, ligt een beetje aan het merk.

Dus..mijn grote vraag is..wie weet er winkels in Rotterdam of omstreken waar ze grote shirts en korte broeken verkopen? Niet High & Mighty ofzo, dat is van die recht toe-recht aan kleding, zit totaal geen vorm in. Gewoon mooie, grote kleding :D Webwinkels mag ook, is misschien nog wel makkelijker.
 
Sportbroekjes al geprobeerd? Vallen meestal vrij ruim.
Met 'nette'/casual korte broeken lijk je toch al snel een padvinder ofzo.
 
Grijpwijk zei:
Sportbroekjes al geprobeerd? Vallen meestal vrij ruim.
Met 'nette'/casual korte broeken lijk je toch al snel een padvinder ofzo.

Ik ben op zoek naar sport korte broeken inderdaad. casual korte broeken hoef ik niet :D maar goed, die sportbroekjes zijn dus te klein, zitten zo ongeveer als wielrenbroekjes :D
 
Dan moet jij wel enorme benen hebben .....
 
PatrickT zei:

Hmmz ok, die zou inderdaad kunnen. Had die zelf nog niet eens gezien, tnx.

@Hiekie: blijkbaar dan. Spijkerbroeken is ook een ramp. Als ik van Gstar een broek wil hebben moet ik het grootste model nemen, en dan 38 breedte, 36 lenghte. Dan moet ik hem met een riem om m'n middel vast binden, maar dan kunnen net m'n benen erin. Zit dan nog helemaal strak.
 
The Rock zei:
Hmmz ok, die zou inderdaad kunnen. Had die zelf nog niet eens gezien, tnx.

@Hiekie: blijkbaar dan. Spijkerbroeken is ook een ramp. Als ik van Gstar een broek wil hebben moet ik het grootste model nemen, en dan 38 breedte, 36 lenghte. Dan moet ik hem met een riem om m'n middel vast binden, maar dan kunnen net m'n benen erin. Zit dan nog helemaal strak.


gasp heeft ook zulke spijkerbroeken:

http://www.muscletotaal.nl/navgasp.htm
 
Je kan van die basketbal NBA kortenbroeken dragen of streatwear kortenbroeken, er is genoeg keus alleen je moet wel even zoeken.
 
idd eens bij footlocker kijken ofzo..de basketbalbroekjes zijn over het algemeen wel gemaakt voor grote mensen (ook lekker wijd dus)
 
Dude ik afgelopen weekend...wilde een jeans kopen...4zaken ingeweest en uiteindelijk een maatje 42 gevonden met comfort fit dit redelijk ok zit....Op me pens hou ik over, maar me poten ook maar net :)

Wat is jouw taile omvang/ been omvang eigenlijk...indien we ongeveer dezelfde stats hebben(jij bent alleen een shitload sterker :P)
 
Ben ik de enige die in zijn onderbroek over straat gaat?
 
Het lijkt me idd ook wat overtrokken....

Ik heb toch beste benen maar kan alle korte broekjes in maat xxl prima hebben...of je nou Nike,Fila,Puma of wat dan ook koopt.
 
Testo zei:
Het lijkt me idd ook wat overtrokken....

Ik heb toch beste benen maar kan alle korte broekjes in maat xxl prima hebben...of je nou Nike,Fila,Puma of wat dan ook koopt.

XXL kan wel om in te lopen oid, maar als ik dan flink buk heb ik een probleem :D In een korte broek trainen heb ik ook al lang afgeschaft.
 
The Rock zei:
XXL kan wel om in te lopen oid, maar als ik dan flink buk heb ik een probleem :D

Ja....dat probleem herken ik ook idd. :D

Is wel eens lullig... :p
 
Back
Naar boven