XXL Nutrition

Kledingseason

Bezoekers in dit topic

ik ben niet van het type 'links' laten 'negeren'

nee jij bent het type die als iemand perongelijk tegen je aan loopt ''kom vechten dan ik bel nu me vrienden''

of in andere worden.

typetje kanlose immigrant die nergens komt en het enige wat ie meer zuigt dan piemols is uitkereingen.

inb4 gele kaart voor rasisme

but who was based on facts

kom naar gent dan
 
Dat jij een ecto fagg bent en nooit zal gainen is een feit maar dat jij nu ook bevestig dat je een hopeloze kneus bent die geeft om een mening van mensen op internet die je niet eens kent zegt best veel over je niveau hopeloos gevalletje.

Goed argument, verder niet hypocriet ook.

Groetjes,

ectofag
 
Zeg, willen jullie die kleine jongen eens met rust laten? hij is helemaal over zijn toeren! Hij gaat zelfs al schreeuwen met hele grote letters! :mad:
 
Dat jij een ecto fagg bent en nooit zal gainen is een feit maar dat jij nu ook bevestig dat je een hopeloze kneus bent die geeft om een mening van mensen op internet die je niet eens kent zegt best veel over je niveau hopeloos gevalletje.

Ben je boos?
 
count me in!!
 
Met zijn allen naar Gent!

1VyVxSc.gif
 
Kom jij even hier naartoe dan? Want je zegt wel dat niemand naar jou durft te komen, maar jij durft niet hierheen te komen ;) Niet zo'n grote mond achter je pc hebben als je zelf niet eens komt.

Als ik TS was ging ik nu gelijk en deelde ik een flink knal uit..
 
Zeg, willen jullie die kleine jongen eens met rust laten? hij is helemaal over zijn toeren! Hij gaat zelfs al schreeuwen met hele grote letters! :mad:

zeg me 41 jarige heb je niks beters te doen dan op een forum te zitten
 
Is eatandgain nou DBB's nieuwe pispaal?
 
Volgens mij is TS zelf gewoon een gefrustreerde ecto in de ontkenningsfase.
Daag me niet uit, ik kom naar Gent en verkoop jou een Jezus lel om je oren.
 
" dbb's pispaal "

haha hoog niveau

meestal draag ik een longsleeve of tank top en trainingsbroek. en op mijn werk een blouse en pantalon of spijkerbroek
 
meestal draag ik een longsleeve of tank top en trainingsbroek. en op mijn werk een blouse en pantalon of spijkerbroek
on topic blijven aub
 
Als dit irritant smeagol geval nog niet geband is snap ik ook niet
 
Hell93 en eatandgain zijn stiekem verliefd. Ben benieuwd naar het eerste DBB kindje. Hoe gaat hij heten? SniperX?
Haha wat zouden die twee een ultra retarded kind krijgen. Ook niet gek met de genen van Yvette.
 
Haha wat zouden die twee een ultra retarded kind krijgen. Ook niet gek met de genen van Yvette.

Je blijft maar doorgaan op/over mij he, volgens mij ben jij stiekem verliefd op mij :o Je stalkt me nogal de laatste tijd namelijk :roflol:

maar je bent vreselijk lelijk en mager dus nee bedankt :roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven