MuscleMeat

klein derde beentje AS? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

iron devoted

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2005
Berichten
9.722
Waardering
302
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
klein piemeltje AS?

hallo allemaal,

mijn moeder is zeer geinterseerd of het gebruik van AS invloed heeft op de grootte van het mannelijk geslachtsorgaan??
dit omdat ze vernomen heeft dat ik me met AS bezig houd!
en zij hoopt dat ik geen klein derde beentje wil en daarom mij ver verwijder van die "rotzooi"! nu lees is alleen maar over het krimpen van de ballen en niets over het kleiner worden van de penis!

kunnen jullie voor opheldering zorgen??

met vriendelijke groet Iron D.
 
ik hoop dat dit een grapje is. Je penis word eerder groter. Maar ik denk dat als je dit serieus meent je nog beter af bent 10 jaar zonder anabolen en het beste gewoon helemaal niet.
 
Ja als je 140kg weegt gaat er een hoop van je bloed naar je spieren toe misschien dat die daardoor kleiner word, ik zou het iniedergeval niet weten geen last van.
 
stupidity is the key word here people
 
ik hoop dat dit een grapje is. Je penis word eerder groter. Maar ik denk dat als je dit serieus meent je nog beter af bent 10 jaar zonder anabolen en het beste gewoon helemaal niet.

Dat groter worden is tijdelijk als je gebruikt, misschien dat je met wat MGF wonderen kan verrichten :laugh:
 
Volgens mij heeft jouw moeder een ongezonde interesse in jouw geslachtsorgaan.
 
Dat groter worden is tijdelijk als je gebruikt, misschien dat je met wat MGF wonderen kan verrichten :laugh:

kerel ik zeg niks over groter worden. Ik zeg dat dat nog eerder zou gebeuren dan dat het zou krimpen. Leer lezen kerel.
 
@ fired soul jij moet ook beter lezen maat!
ik zeg niet dat ik het nietweet!
ik zeg dat me ma het wil weten en het niet van mij aan wil nemen!
ik wist het al!dat was nl het 1e wat ik over AS wilde weten!:D
better save then sorry
 
Ben je nou op je pikkie getrapt?
 
@ fired soul jij moet ook beter lezen maat!
ik zeg niet dat ik het nietweet!
ik zeg dat me ma het wil weten en het niet van mij aan wil nemen!
ik wist het al!dat was nl het 1e wat ik over AS wilde weten!:D
better save then sorry



ik snap niet dat je ma het zoiezo wil weten maar je hebt ook een paar onderzoeken waarin als side effect penis enlargement staat (wel alleen in de puberteit) volgens mij was dit bij sust en anadrol. Dan weet ze wel zeker dat ie niet krimpt ;)
 
als je al een klein pietje hebt voor je gaat kuren ...... tja dan gaat het er niet op verbeteren nuatuurlijk :p
 
Bwahahaha...verkapt ik-wil-weten-of-de-anabolen-fabeltjes-kloppenTOPIC:p:D:D

Edit: verkapt ik-wil-een-kuurtje-doen-maar-geloof-de-roid-fabeltjes-dus-durf-ik-niet-goedTOPIC:D
 
Laatst bewerkt:
mijn ma hoopt mij op deze manier ver bij het sap vandaan te houden!
zo van je wil toch geen klein derde beentje dan ben je strax heel breed maar vind geen vrouw der wat aan!!ik zei daar heeft AS nix mee te maken maar dat geloofde ze niet!iedere leek denkt volgens mij dat AS negatief invloed heeft op de grootte!maar ze begint het te geloven!
 
klaar jongens dan wil ik het weten as jullie dan beter slapen!!!
toch bedankt!
 
je derde been is geen spier, maar een stuk vlees ;)
'k wil je mama het verschil wel tonen hoor achter gesloten deuren :)
 
Je mag je moeder geruststellen hoor: je derde beentje zal niet krimpen! (je balletjes overigens wel).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven