MuscleMeat

klein derde beentje AS? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon synthol inspuiten, word hij vanzelf groter en dikker!

naar mijn weten bestaat je snikel voor een groot percentage uit zwel lichamen en kan je die nauwelijks vergroten.

alhoewel ik van hgh gebruikers wel eens hoor dat ze het idee hebben dat hij groter is als ervoor.
 
jongens ontopic blijven...

je lul krimpt niet..maar je knikkers wel..pak dr dan pregnyl bij, probleem opgelost.

je pielemoos is geen spier dus zal niet groeien zover ik weet...met sth schijnt er wel enige groei mogelijk te zijn omdat groeihormoon al je organen kan laten groeien.
 
Ik heb een keer gelezen op het internet van een gel wat je op je eikel moet smeren voor 2-4weken en dan schijnt die 77%-25% te groeien,dat ligt er uiteraard aan hoe groot die al is. Volgens mij was dat artikel nog wetenschappelijk bewezen ook, een soort van anabole of androgene gel.
 
Ik heb een keer gelezen op het internet van een gel wat je op je eikel moet smeren voor 2-4weken en dan schijnt die 77%-25% te groeien,dat ligt er uiteraard aan hoe groot die al is. Volgens mij was dat artikel nog wetenschappelijk bewezen ook, een soort van anabole of androgene gel.

oh my ****ing god

het zal niet moeilijk zijn dingen aan jou te verkopen, of wel?
 
Ik heb een keer gelezen op het internet van een gel wat je op je eikel moet smeren voor 2-4weken en dan schijnt die 77%-25% te groeien,dat ligt er uiteraard aan hoe groot die al is. Volgens mij was dat artikel nog wetenschappelijk bewezen ook, een soort van anabole of androgene gel.


Idd, L'oreal zou m binnenkort in zn gamma opnemen
 
hallo allemaal,

mijn moeder is zeer geinterseerd of het gebruik van AS invloed heeft op de grootte van het mannelijk geslachtsorgaan??
dit omdat ze vernomen heeft dat ik me met AS bezig houd!
en zij hoopt dat ik geen klein derde beentje wil en daarom mij ver verwijder van die "rotzooi"! nu lees is alleen maar over het krimpen van de ballen en niets over het kleiner worden van de penis!

kunnen jullie voor opheldering zorgen??

met vriendelijke groet Iron D.

viespeuk!!!!
 
tegenwoordig vlieg je de bak in als je bezorgt bent om kleine derde beentjes
ik zou dit toch een beetje stil houden bro
 
Voordat je meteen reageert zou ik eerst maar google gaan gebruiken.

Ieder zn mening maar ik geloof gewoon niet rap in die "enlarge your penis" reclame :D

Zijn vast en zeker dezelfde mensen die de vermageringspil op basis van kiwi en havermout op de markt brachten
 
ik ben benieuwd hoe kort het duurt voordat er een slotje op komt
 
ben blij dat ik jullie zo amuseer! krijg ik daar ook good karma voor?!
mijn punt was gewoon: dat zei net zoals zovelen die der nix van af weten dat door AS je piele krimpt!ik wist dat dat niet het geval was maar juist de balletjes!maar jullie worden bedankt!ik en me ma weten genoeg!
dus ik zeg doe der maar een slotje op!
 
ik stel voor dat we allemaal "before" en "after" foto's van onze derde beens gaan maken om moeders van kurende kids gerust te stellen.

Mods? nieuwe sectie; Post hier je derde been-foto's
 
Iron Devoted stop er mee nu het nog kan.

Straks heb je helemaal niets meer :eek:
 
jongens ontopic blijven...

je lul krimpt niet..maar je knikkers wel..pak dr dan pregnyl bij, probleem opgelost.

je pielemoos is geen spier dus zal niet groeien zover ik weet...met sth schijnt er wel enige groei mogelijk te zijn omdat groeihormoon al je organen kan laten groeien.

Dus dit was voor jou de reden om aan de HGH te gaan ???



:D
 
ik stel voor dat we allemaal "before" en "after" foto's van onze derde beens gaan maken om moeders van kurende kids gerust te stellen.

Mods? nieuwe sectie; Post hier je derde been-foto's

Idd loggen die handel!
 
ik begin wel,

before;


after;
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven