AndroidHealthClinic

.

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Dag 5 Donderdag
Vandaag 2de dag dat ik op 400mg zit het. Het gaat echt lekker zit lekker in mijn vel alles goed gaat. Ik vindt de sides nog steeds echt vrij mild het is niet dat ik het echt heet heb. Hier en daar een raar zweetje wat ik niet echt kan uitleggen. Het is gewoon een wazig zweetje dan voel ik aan me rug en dan is die soort van nat ? Maar ook weer niet ? Ik kan het niet uitleggen.


Moest vandaag mijn cruise zetten (250mg test) en dat ging moeizaam. Mijn huid is net rubber geworden door de dnp en voelt wazig aan alleen op mijn been.


Dit spul doet echt wat met mijn aders jesus zeg. Aders op mijn armen beginnen echt goed zichtbaar te worden. Aders die van shouders door op de borst lopen. Aders beginnen op benen te showen ook nog nooit gezien. Ik ben benieuwt wat dit me nog gaat brengen!
Wat zegt de weegschaal?
 
Nog niet te veel op de weegschaal letten, meestal zakt het pas hard aan het eind van je cycle / nadat je stopt.
 
Nog niet te veel op de weegschaal letten, meestal zakt het pas hard aan het eind van je cycle / nadat je stopt.
Bij mij van begin kilo per dag.
 
Bij mij van begin kilo per dag.
De tering, sat heb ik nooit gehaald.. Mijn hoogste dosis was echter 400, hoe zat dit bij jou? Puur uit interesse, ik heb het mezelf afgezworen na twee helse weken :roflol:
 
Laatst bewerkt:
De tering, sat heb ik nooit gehaald.. Mijn hoogste dosis was echter 400, hoe zat dit bij jou? Puur uit interesse, ik heb het mezelf afgezworen na twee helse weken :roflol:
200. Durfde na dag 5 ook niet meer. Gesprekken half meekrijgen. Opeens wegvallen. Je voelt dat er aan je gevreten wordt. Maar het werkt wel.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Is carbs laag houden op DNP wel goed? Ik begreep juist altijd dat het goed was om juist normaal carbs te blijven nuttigen gezien dit de DPN zou “activeren”. Ga hier echter af op dingen die ik vroeger gelezen heb op forums en durf het niet met zekerheid te zeggen omdat ik de bijbehorende onderzoeken niet gelezen heb en dus niet daarmee kan onderbouwen.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Het maakt niet echt uit, hoger in carbs betekent wel warmer/zweten.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Dag 9 Maandag
We zitten onderhand al op dag 9 nog steeds op 400mg. Gister mijn eerste nacht dienst geknalt was 21 uur wakker uiteindelijk dus dat hakte er wel in. Toen ik vanochtend uit mijn nest moest damn.... mijn benen pffff zo zwaar ik wou vandaag mijn cardio uppen naar 1 uur ipv 30 min maar het is vandaag 15Min geworden helaas.

Volgens mij heb ik het wel warmer dan de normale mens. Hier op het werk gaat af en toe een deur open naar buiten. omdat er een heftruck doorheen moet. dat windje zit iedereen hier over te klagen maar ik vindt het wel lekker eigenlijk. Maar tis niet echt storend warm ik zweet ook gewoon niet vindt het eigenlijk allemaal wel prima zo.
Hoeveel kg ben je kwijt nu?
 
Back
Naar boven