MuscleMeat

.

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
Dag 10 Dinsdag
Ik stond vanochtend op mijn poten waren zo fucking zwaar en voelde me kut. toen realiseerde ik me woah ik ben gewoon jarig! En ik ga me niet kut voelen op mijn eigen verjaardag. dus heb ik de eerste keer in 7 maanden echt een keer goed gezondigt met snoep etc taart en cardio geskipt. Bekijk bijlage 477995
Binnen 2min was ik 1200 kcal rijker en nou heb ik wel weer genoeg met de snoep. Dan maar een dagje niet cutten.

Het gaat opzich nog goed geen sides alleen zware poten maar dat komt door kcal tekort. Had dit ook toen ik 2400 tekort creëerde ED maar tot nu toe nog vol te houden.

Mijn buik vagina begint steeds dieper te gaan dus dat is een goed teken. Eindelijk na 7 maanden begint mijn buik een beetje in te kelderen dus ik Ben happy.
Is dat alles? mitsymo check deze amateur dan.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Dag 10 Dinsdag
Ik stond vanochtend op mijn poten waren zo fucking zwaar en voelde me kut. toen realiseerde ik me woah ik ben gewoon jarig! En ik ga me niet kut voelen op mijn eigen verjaardag. dus heb ik de eerste keer in 7 maanden echt een keer goed gezondigt met snoep etc taart en cardio geskipt. Bekijk bijlage 477995
Binnen 2min was ik 1200 kcal rijker en nou heb ik wel weer genoeg met de snoep. Dan maar een dagje niet cutten.

Het gaat opzich nog goed geen sides alleen zware poten maar dat komt door kcal tekort. Had dit ook toen ik 2400 tekort creëerde ED maar tot nu toe nog vol te houden.

Mijn buik vagina begint steeds dieper te gaan dus dat is een goed teken. Eindelijk na 7 maanden begint mijn buik een beetje in te kelderen dus ik Ben happy.
Dan is het toch van de zotte om DNP te gebruiken?
 
.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik dan vragen blastoise waarom je nu op DNP cut om vervolgens weer te bulken? Was het dan niet slimmer om nu door te pakken en straks bij de gewenste massa te cutten?
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
ik heb alleen niet het idee dat je 13% bent. ik zou daar eerder 5% bij optellen.
ik sta echt een heel pak drogers al jouw en ik sta rond de 8 volgens de huidplooi maar denk eerder dat op 12 % sta
 
ik heb alleen niet het idee dat je 13% bent. ik zou daar eerder 5% bij optellen.
ik sta echt een heel pak drogers al jouw en ik sta rond de 8 volgens de huidplooi maar denk eerder dat op 12 % sta
Goed punt. Toen ik op 12 stond liepen de aders over onderste m'n abs heen.
 
ik heb alleen niet het idee dat je 13% bent. ik zou daar eerder 5% bij optellen.
ik sta echt een heel pak drogers al jouw en ik sta rond de 8 volgens de huidplooi maar denk eerder dat op 12 % sta

Maak van die 13% maar gerust~20%. Mocht dit 13% vet zou zijn betekent het dat hij -7% stage ready is. In dat geval zou het ~5kilo vet verliezen betekenen, denk dat iedereen wel begrijpt dat het eerder 10-15 kilo vet verliezen is (op basis van bovenstaande foto's) voor dat hij podium klaar zou zijn.

Deze onwetendheid past volledig in het hedendaagse plaatje waar al deze middelen gebruikt worden ter compensatie van een discipline, doorzettingsvermogen etc.
 
Je vetpercentage ligt eerder rond de 16-17%. Zonde om op dat vetpercentage DNP te gebruiken.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven