Fitness Seller

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Hoe heb heb je je dagelijkse energiebehoefte bepaald en hoe houd je je dagelijkse inname bij?
 
.
 
Laatst bewerkt:
Dus je hebt je onderhoud niet proefondervindelijk bepaald.
 
Waarom niet?
 
Niet afvallen op een tekort van 2400kcal :roflol:
 
Nop heb nooit mijn onderhoud proberen te vinden ben gewoon meteen van bulk diet naar cut gegaan. Het zou toch niet zo zijn dat mijn onderhoud op 2k ligt ?

Het is onwaarschijnlijk inderdaad met fysiek werk, 6x krachttraining en helemaal met gebruik van gear + 50 mcg t3 + 400 DNP

Probleem zit hem denk ik toch in dat je je voeding niet goed tracked...
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar las bijvoorbeeld ook ergens dat je een taart naar binnenwerkte om je weer goed te voelen enz.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
We hebben bijna dezelfde stats.
2800 kcals is echt te hoog dude (leuk als je wilt bulken).
Ga maar eens rond de 1800 - 2000 kcals per dag zitten. Kijk dit is 2 weken aan en ga vanaf daar ‘spelen’.

Heel veel succes gewenst !
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je nog heeel veel moet leren over voeding en de kcal berekenen want daar gaat nog heel veel mis
 
achja ik denk ook dat hij de voeding niet onder de knie heeft.

Laten wij verder maar gewoon zijn log respecteren. ik ben vooral geïnteresseerd in de side effects :popcorn:
 
Ik denk ook niet dat iemand hier schrijft om hem af te vallen, naar mijn mening worden er zat zinnige opmerkingen geplaatst. Mocht het zo zijn dat je op 1500 kcal (wat je benoemd als nieuwe plan) niet gaat afvallen met je huidige activiteiten niveau en gebruik zijn er drie opties te lezen in meest plausibele volgorde:
1) Je houdt iedereen inclusief jezelf voor de gek.
2) Je hebt een lichamelijk aandoening, bezoek een dokter.
3) Gaat 2 niet op solliciteer bij Shell en wijs hen op je magische verbranding. Laat dit toepassen op van alles en nog wat en eis wat geld. Zij zullen je waarschijnlijk na het onderzoek terugsturen naar punt 1 zo niet beloon mij met de helft van het geld voor het idee.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven