MuscleMeat

Gesloten Klein laagje buikvet

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
'Op mijn voeding gaan letten' - Begin eens met je onderhoud uit te rekenen en een voedingsschema hier op te baseren. Somatypes zijn overigens bullshit.
Meten is weten.
Je doet geen cardio omdat je elke dag 20 minuten tot een half uur fietst.
Dus je doet wel cardio.. ???

Als je met 1.85m en 71 kilo een laag vet hebt betekend dat dat je weinig spiermassa hebt.
Ik zou zelf dan liever ~+250 boven mijn onderhoud gaan zitten, wat spiermassa opbouwen en daarna cutten om droog te worden.

Heb je foto's?
Wat voor split volg je?

Zie voor voeding:
Sticky - Metabolisme: aankomen en afvallen
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Zie voor trainingschema's

Sticky - Trainingsprogramma's voor beginners

Succes!
 
'Op mijn voeding gaan letten' - Begin eens met je onderhoud uit te rekenen en een voedingsschema hier op te baseren. Somatypes zijn overigens bullshit.
Meten is weten.
Je doet geen cardio omdat je elke dag 20 minuten tot een half uur fietst.
Dus je doet wel cardio.. ???

Als je met 1.85m en 71 kilo een laag vet hebt betekend dat dat je weinig spiermassa hebt.
Ik zou zelf dan liever ~+250 boven mijn onderhoud gaan zitten, wat spiermassa opbouwen en daarna cutten om droog te worden.

Heb je foto's?
Wat voor split volg je?

Zie voor voeding:
Sticky - Metabolisme: aankomen en afvallen
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Zie voor trainingschema's

Sticky - Trainingsprogramma's voor beginners

Succes!

Bedankt voor je reactie! Ik doe inderdaad wel Cardio, maar geen cardio in de sportschool. Ook heb ik een klein laagje vet, verder ben ik behoorlijk droog. Volgende week ga ik een vet meting doen. Het lijkt mij inderdaad verstandig om een voedingsschema te hanteren.

Mijn schema:

Borst, schouders, triceps
Incline bench press 3x12
Dumbell chest press 3x12
Dumbell fly’s 3x12
Militairy press 3x12
Side raises 3x12
Plank and pull 3x12
Tricep cable 3x12

Rug, buik, biceps
Lat pull down 3x12
Close grip pull down 3x12
Bent over row 3x12
Plank met bal 3 x max
Barbell curls 3x12
Hammer curls 3x12
Dead bug 3 x max

Benen
Leg press 4x12
Walking lunges 3x12
Stiff leg deadlift 3x12
Leg extension 3x12
Calf raises 3x12
Buikspieren pak ik een circuit voor mezelf.
 
Wat betreft je trainingschema zou ik bij een frequentie van 3x per week fullbody gaan doen, focussen op compounds en het overbodige eruit laten. Op jouw niveau heb je niet veel nodig om te groeien, al het overbodige zorgt voor een langer herstel en geeft niet meer groei.
 
Wat betreft je trainingschema zou ik bij een frequentie van 3x per week fullbody gaan doen, focussen op compounds en het overbodige eruit laten. Op jouw niveau heb je niet veel nodig om te groeien, al het overbodige zorgt voor een langer herstel en geeft niet meer groei.

Over het algemeen probeer ik 4 keer per week te gaan. Maar mocht ik terug gaan naar 3x per week, is het dan een optie om maandag en dinsdag split te doen, en vrijdag full body?
 
Over het algemeen probeer ik 4 keer per week te gaan. Maar mocht ik terug gaan naar 3x per week, is het dan een optie om maandag en dinsdag split te doen, en vrijdag full body?

Opties genoeg maar probeer eerst maar eens te begrijpen wat ik hierboven zeg.
 
Stuk voor stuk gouden tips. Wees slim en wuif ze niet weg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven