Fitness Seller

klein probleempje.

Bezoekers in dit topic

little n

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
280
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Ik heb hgh van jintropin nl 100iu,10x10iu nu heb ik gister de vloeistof langzaam gemengd met het poeder,allemaal geen probleem,maar bij het optrekken in de insulinespuit bleek dat alles er niet inkon.

Ik vind dit maar raar want de vloeistof van de hgh is 1 ml en de insulinespuit is ook 1ml inhoud,nu heb ik een volle insulinespuit en een tweede bijna half in totaal is dit 14 iu terwijl een vial van de doos 10iu zou moeten zijn.

Kan iemand mij dit verklaren,oja er is geen lucht in de spuiten.

ps:mrj hopelijk erger je je niet :D
 
Wat denk je van het feit dat dat de vaste substantie ook was massa inneemt?

Zomaar een wilde gok... :o
 
Oke goed te begrijpen maar nu zit ik met 14iu ipv 10iu want het is een doos van 100iu en als ik nu telkens de vials meng met hetzelfde resultaat dan zit ik aan 140iu,dit is toch niet logisch of wel?

Weet moet nog veel leren en geloof het of niet maar zit wel degelijk uren achter pc om kennis op te doen,soms vraag ik te snel,yep.
 
little n zei:
Oke goed te begrijpen maar nu zit ik met 14iu ipv 10iu want het is een doos van 100iu en als ik nu telkens de vials meng met hetzelfde resultaat dan zit ik aan 140iu,dit is toch niet logisch of wel?

Weet moet nog veel leren en geloof het of niet maar zit wel degelijk uren achter pc om kennis op te doen,soms vraag ik te snel,yep.

nee je hebt gewoon 10ie dat totaal 1,4ml in beslag neemt. de hoeveelheid werkzame stof bepaald het aantal ie niet de hoeveelheid vloeistof..
 
precies bro..

10 Iu per flesje..doe je er 1 ml water bij dan heb je per ml dus 10 IU, dwz 0,1 ml is 1IU..je hebt er dan gewoon teveel water bijgedaan..

grt. Rico
 
ja lijkt me ook bij het oplossen neemt volume niet echt toe...
 
Thank you all......
 
Back
Naar boven