MuscleMeat

klein voor GROOT

Bezoekers in dit topic

RonnReeves

Huge Freak
Lid geworden
20 nov 2019
Berichten
7.753
Waardering
6.856
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Volgens mij is het normaal om de grotere spiergroepen eerst te trainen en pas dan de kleinere.
Wat zijn de nadelen van eerst kleinere bv armen en daarna de rest van mijn FB training?
Grip verlies ben ik niet zo bang voor en minder kracht om de lats of rug te trainen valt denk ik ook wel mee, ik raak de spier die ik train echt.
Ik krijg van bankdrukken, vooral borstspieren en nauwelijks triceps. Ik focus dan ook op mmc en goede vorm.
Ik hoop door meer focus en vooral meer kracht en energie in het begin de armen beter te kunnen laten groeien.
 
Volgens mij is het normaal om de grotere spiergroepen eerst te trainen en pas dan de kleinere.
Wat zijn de nadelen van eerst kleinere bv armen en daarna de rest van mijn FB training?
Grip verlies ben ik niet zo bang voor en minder kracht om de lats of rug te trainen valt denk ik ook wel mee, ik raak de spier die ik train echt.
Ik krijg van bankdrukken, vooral borstspieren en nauwelijks triceps. Ik focus dan ook op mmc en goede vorm.
Ik hoop door meer focus en vooral meer kracht en energie in het begin de armen beter te kunnen laten groeien.
Bij compound oefeningen voor grotere spiergroepen pak je de kleine automatisch mee. Als je eerst de kleine spiergroepen traint en dan de grote dan ga je met de grote compounds eronder lijden.

Bijvoorbeeld als je je triceps traint, en erna gaat bankdrukken, dan kan je minder geven bij het bankdrukken
 
Spiergroepen die je prioriteit geeft doe je vooraan je sessie, spiergroepen die sterker ontwikkeld zijn doe je achteraan je sessie.

Slechte triceps -> start push met tri en dan borst
Slechte borst -> start push met borst en dan tri
 
Je moet doen wat voor jou werkt!
 
Back
Naar boven