Fitness Seller

klein voorproefje einde cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zeer knap zo'n vooruitgang!!;) grote klasse!
 
Ja zeker dikke reet! :D


Wat een verschil zeg! Echt klasse :thumbs:
 
brobro zei:
Respect kerel, flinke gluteus ook :)

Hehe, zeg je dat ook tegen je vriendin? 'Zo schat je gluteus komt zeer goed uit in die broek!'
 
Goede vooruitgang kerel, echt super netjes, respect! :thumbs:
 
Wh00t bro je was eerst een blanke afrikaan uit pakweg Eritrea ofzo :eek:

Zeer nette fysiek, triceps idd íets minder maar niet extreen, imo valt er zeer goed mee te leven.
 
bur zei:
wil je het echt weten :D 63 kg , dat krijg je ervan als je elk weekend speed snuift.


Zoiets dacht ik ook dat ik je eerste pic zag,bro.....wat een junkenbody! :eek:

Vind je 2e pic dan ook echt spectaculair om te zien hoor,vet respect!

Allemaal puur natuur,kerel?
 
Testo zei:
Zoiets dacht ik ook dat ik je eerste pic zag,bro.....wat een junkenbody! :eek:

Vind je 2e pic dan ook echt spectaculair om te zien hoor,vet respect!

Allemaal puur natuur,kerel?

yep nog wel , heb van de winter zitten twijfelen over een s1+ kuurtje, die werd alleen in beslag genomen door moeders :D . Eventueel misschien van de winter een kuurtje Test-Deca of Test prop-Test enth, maar dat weet ik nog niet. :)


Thanks voor de compliments. :)
 
Op die eerste foto houdt je iets met schubben vast?

Maar groot verschil, top man!

Ik had vroeger net zo'n lichaampje als jij, zo'n 64-65 kilo, 187cm.

Edit: nu nog foto van de voorkant
 
huckfinn zei:
Goed bezig geweest! Hoeveel woog je op die eerste foto?
40 kg? bij windkracht 3 mocht ie niet buitenkomen :D

Bur, respect voor zo'n transformatie. Dat is een mooie v-vorm in je rug die je nu hebt. En zo te zien weet je ook wat deadliften is. Je zal wel balen van het weer want je kan zo in je tijger-print string het strand op om de vrouwen te vermaken. :thumb:.

Edit: wat ik nog effe kwijt wou. Ik heb veel meer respect voor mannen als Bur, die met een iel frame en 0,0 spiermassa toch een goede fysiek opbouwen, als voor mannen met een bult aanleg die maar wat aankloten en een supermassieve fysiek opbouwen.
 
Laatst bewerkt:
Lauw zei:
40 kg? bij windkracht 3 mocht ie niet buitenkomen :D

Bur, respect voor zo'n transformatie. Dat is een mooie v-vorm in je rug die je nu hebt. En zo te zien weet je ook wat deadliften is. Je zal wel balen van het weer want je kan zo in je tijger-print string het strand op om de vrouwen te vermaken. :thumb:.

Edit: wat ik nog effe kwijt wou. Ik heb veel meer respect voor mannen als Bur, die met een iel frame en 0,0 spiermassa toch een goede fysiek opbouwen, als voor mannen met een bult aanleg die maar wat aankloten en een supermassieve fysiek opbouwen.

thanks bro,

je moet wat karma zooi blabla bla, hou je tegoed iig.

Jammer van het klote weer idd, me laatste week vakantie ook nog. :o
 
Respect dude! Wat een verandering zeg....
 
Back
Naar boven