MuscleMeat

Kleine broertjes slaan....wie deed dat niet?

Bezoekers in dit topic

tering hé!
ik heb ook een kleiner broertje, maar dit heb ik hem nog nooit geflikt
 
wat een knuppel,
 
wat een loser ook gewoon.
 
Wat een flapdrol zeg.
 
he is sooo dead :o

mijn broertje deed t zichzelf altijd aan... Endo vs ecto... gaat nooit goed
 
je weet niet wat het joch geflikt heeft, hij zag er goed verkeerd uit.
 
Muwhahahaha! Dit filmpje is met opzet opgenomen, dat broertje staat er wat uitdagend bij en verwacht van geen kant dat hij een okketok gaat krijgen. Volgens mij is het ook geen Brit/Amerikaan aan het gepraat te horen.

Maar wel een harde pats hey, *KLETS!* seven... eight.. AND we have a winner! :roflol:
 
Dat was een aardige flatser :D
 
FAKE je ziet dat hij hem slaat met zijn vlakke hand en er snel een vuist van maakt!!
 
b3ta zei:
FAKE je ziet dat hij hem slaat met zijn vlakke hand en er snel een vuist van maakt!!

Dat denk ik niet, het contact met zijn gezicht remt de slag af, dat zou je wel zien als hij hem met een vlakke hand patste en die dan nog moest sluiten. Ik heb iig een tijd zitten kijken en steeds op het cruciale moment op pauze gedrukt en ik kon geen echt open hand ontdekken.
 
Ik sloeg mijn broers altijd in elkaar.

Ben een genetisch wonder.
 
Ik was het kleine broertje, ook al is mijn oudere broer nu eigenlijk het kleine broertje. Qua lengte en qua fysiek. Maar aardig wat te verduren gehad, wordt je hard van.
 
Ik heb alleen maar zussen, allemaal ouder...
 
die kreeg een aardige bok op zijn noot :D
 
Ik was de kleine broertje.. zoals Eric zei is het bij mij nu ook anders... ben niet meer de KLEINE broertje zeg maar :D

He wel veel te verduren gehad... van met een naald een anker op mijn arm tatoeren en de daaruit voortvloeiende ontstekingen enz.. tot op straat vechten voor geld met de kleine broertjes van de vrienden van mijn broers (geld voor mijn broers zeg maar want ik kreeg niks :mad: )

Begin oppeens geirriteerd te raken, denk dat ik even van de week een gesprekje moet aangaan met mijn broers....
 
Back
Naar boven