AndroidHealthClinic

Kleine (clean)Bulk periode tot half maart na 7 weken Strenge cut.

Bezoekers in dit topic

RippedTrojan

Novice
Lid geworden
23 okt 2011
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste leden,

Ik heb nu 7 weken IF cutt afgerond en ben van 16% naar 11% gegaan. Mooie prestaties maar was wel erg streng. Ik heb het gecombineerd met keto en merk nu dat mijn lichaam tijdens het gewichtheffen en crossfit niet snel genoeg energie kan halen uit mijn vetten. Waardoor ik dus sneller versufd en moe ben. Nu wil ik graag in de zomer 8-9% hebben. Is het misschien verstandig na een strenge cutt van 800-1000 cal deflict om gewoon vanaf nu tot half maart een clean bulk te doen? Misschien pak ik dan nog een kilo of 2 droge massa omdat ik eigenlijk nooit goed heb gebulkt en help ik mijn metabolisme weer op gang.

Tevens zal een break van het cutten ook weer lekker zijn omdat ik gewoon weer vol energie wil pompen.

graag jullie advies en mening! Denk namelijk dat van maart tot juni vanaf 11-(mis 12 na de clean bulk) naar 8 -9 moet lukken toch?
 
Als je weer net zo streng bent en op 800-1000 kcal tekort gaat zitten makkelijk denk ik.
 
Ps. Ik gebruik nu nog een Hydroxy Hardcore.. Zou je die ook tijdens je bulk kunnen gebruiken om de vet percentage beetje te verlagen?

Bedankt voor je reactie Koenjoo!
 
Back
Naar boven