XXL Nutrition

Kleine DBB meeting op DYGP?

Bezoekers in dit topic

Johny

Contest Winner '04
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2002
Berichten
3.400
Waardering
1
Hey medebb'ers,

Omdat er nu toch aardig wat mensen van DBB naar de Dorian Yates GP gaan, lijkt het me wel leuk om een klein meetinkje te houden. Dit hoeft geen uitgebreid spectakel te zijn, maar het lijkt me wel leuk om de mensen achter het forum een keer te zien.

Dus als je gaat, reageer dan ff op deze thread.

Groeten J
 
Ik ben er sowieso, moet alleen even kijken hoe alles in het vat gegoten gaat worden. Komen zoveel bekenden van verschillende forums :) als ik kan zal ik er zijn. Ga d'er samen met Robin en cowgirl naartoe.
 
ik sta op het podium zal naar jullie zwaaien :D
 
damn, waarom kan ik nou weeer niet :( wheeeeeeee snik snik
 
Ik zal wel eens kijken of ik wat mensen kan herkennen wiens gezicht op foto's staat.
 
Nou weinig foto's met gezicht erop, dus zullen er niet veel zijn die je herkend denk ik.
 
vind het erg jammer dat ik niet kan komen. hoop dat ik snel reacties en/of foto's krijg te zien!!!!!!!!!
 
Mij zul je wel herkennen, ik sta om 8 uur op het podium in een apepakkie om de show te openenen en de deelnemers voor te stellen.
De rest van de avond sta ik in de Flex stand, proberen wat te verkopen.
 
Vind helaas 60 euro te veel.. ja miss wel waar voor mijn geld, maar BB is niet mijn leven. Doe gewoon liever zelf aan KTen vind het leuk aan mijn lijf te sleutelen met voeding en supps.
Heb wel bewondering voor de prestaties van BBers.

Helaas zal een aparte meeting er wel niet van komen.. zou dat wel leuk vinden. Miss dat ik wel eens zin heb in een aparte grote beurs. Zoals die in Keulen eind vorig jaar?
Die zijn wat minder prijzig en je krijgt meer info toegespeeld.

Espi

PS: een PL-wedstrijd lijkt me trouwens wel heel gaaf eens te zien.. wie nodigt me uit :) ???
 
Purple zei:
Nou weinig foto's met gezicht erop, dus zullen er niet veel zijn die je herkend denk ik.

Idd, maar jou en zwier die zal ik wel herkennen:). De rest wordt moeilijk.
 
Ja ik ben in twijfel of ik ga...

Was wel de bedoeling.. maar ja... IK weet het nog niet...
 
kaarten zijn al uitverkocht

Purple zei:
Ja ik ben in twijfel of ik ga...

Was wel de bedoeling.. maar ja... IK weet het nog niet...
 
dan ken ik niet komen :(
Wist morgen pas zeker of ik nou wel of niet kon.
Nu niet dus. :(
 
nee kaarten zi9jn vandaag overal opgehaald als het goed is... Je kan ze nog aan de deur kopen dacht ik...
 
Purple zei:
Ja ik ben in twijfel of ik ga...

Was wel de bedoeling.. maar ja... IK weet het nog niet...

Ik weet niet of je die kans nog vaak krijgt om die echte gorillaz te zien. Is zeker wel de moeite waard om te gaan kijken:)
 
ik ga erover nadenken, heb ook nog geen vervoer.
 
Dat is je wel zat aangeboden Purple hahahaha.
 
Ja dat weet ik ook wel, maar ik wil ook niet zomaar met een onbekende meerijden...
 
Purple zei:
Ja dat weet ik ook wel, maar ik wil ook niet zomaar met een onbekende meerijden...

logisch :) maar zou leuk zijn als je er bent :)
 
Back
Naar boven