MuscleMeat

kleine puistjes, rode bultjes op schouders en bovenrug.

Bezoekers in dit topic

Riko

Cool Novice
Lid geworden
9 jan 2011
Berichten
129
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Nou de titel zegt het al, ik heb wat kleine puistjes en rode bultjes over me schouders en over me bovenrug. het zijn geen puistjes met een wit kopje.

dit eet ik grof gezegd per dag.

ontbijt
500gr magere kwark met cashewnoten en wat suiker
250ml halfvolle melk
2 boterhammen met kaas

middag
8 boterhammen met kipfilet, pindakaas en kaas verspreid over de middag
250ml halfvolle melk
soms wat fruit of eieren.

avond
groot bord met aardappelen, groente vlees en jus.

avond laat
500 gr magere kwark met cashewnoten
250 ml halfvolle melk

het lukt me niet altijd om 1,5 liter water te drinken en het fruit vergeet ik regelmatig.

hebben jullie tips voor me om dit weg te krijgen?
(ik ben 20jaar, slaap gemiddeld 7 uur, druk op school, soms wat gestrest)
 
Probeer eens biergist (natuurlijke bron vit.B) (2x 3 tabletten p/d) te nemen. Heeft bij mij ook goed gedaan.
 
Heb ik ook vaak last van, dacht door verhoogde eiwitinname, maar lijkt me bij jou t probleem niet.
Stress of zuivel dan.

Probeer anders eens een zonnebank, doet bij mij wonderen.
 
@ Nessies, oke, en is dan alleen biergist wat helpt, of moet ik gewoon zorgen dat ik meer vitamine B binnen krijg?

@ AbFab, zonnebank helpt indd erg goed ja! maar misschien moet ik wat meer water drinken voor de eiwitten.

is trouwens meer gezonde vetten een idee? of zijn er nog meer voedingsmiddelen waar je een mooiere huid van krijg?
 
noten, avocado, tomatenpuree zijn dingen die zo nu en dan eens hier genoemd worden :) give it a try zou ik zeggen.
 
Kunnen ook zweetpuistjes zijn?
Draag je veel nylon?

Ik heb er met tijd en wijlen ook last van maar is een periode.

aan te raden is om geen nylon te dragen (vermijden) en gelijk na je trainig douche.
 
in de zon zijn gaan ze dan weg? zonnebanken? als het goed is moet dat helpen.
 
zon, meer water drinken, minder zuivel (vooral melk) consumeren, stress factoren proberen uit te bannen, zink/biergist supplementeren
 
Ik heb dat ook soms. Probeer af en toe na douche even in te smeren met een crème die helpt tegen het uitdrogen.

je wil een gezondere huid... dat gaat met zonnebank zeker niet lukken :p
Met alle respect voor zij die het graag doen. Maar de Ozon laag bestaat niet voor niets: beschermt ons tegen UV :D
 
Ik heb dat ook soms. Probeer af en toe na douche even in te smeren met een crème die helpt tegen het uitdrogen.

je wil een gezondere huid... dat gaat met zonnebank zeker niet lukken :p
Met alle respect voor zij die het graag doen. Maar de Ozon laag bestaat niet voor niets: beschermt ons tegen UV :D

Maar de zon helpt wel, ik heb het hele jaar door bultjes en wat puistjes zo af en toe op mijn rug maar nadat ik in de zon heb gelegen op vakantie is alles weg.
 
Vooral als je merkt dat zon goed werkt tegen je Acné is er maar één product wat je helpt:

Vitamine D3
95% van Nederland heeft er een tekort aan door te weinig blootstelling aan de zon.

Ik neem nu bijna een week lang elke dag 10000 IU vit. D3 en merk dat mijn acné al iets van 75-80% is verminderd en er is tot nu toe nog maar één puist weer op komen zetten (kleintje) Andere effecten zijn minder kans op kanker, ziektes en een beter gevoel! Echt een wondermiddel waar zonnebanken niet tegen op kan, want zonnebank geeft zeer weinig vit. D3.

Give it a shot

Edit: Ook gebruik ik biergist en multivitaminen, verder wel gewoon veel zuivel, maar voor totaaleffect zou je zuivel ook moeten bannen i.v.m. de grote hoeveelheden hormonen in zuivel.
 
Back
Naar boven