AndroidHealthClinic

Kleine trainingsmeet in Haarlem

Bezoekers in dit topic

Bij deze nog even wat collage fotootjes van mijn kant. Moest ze eerst nog even van mijn telefoon halen. :D

157dhn4.jpg

wklldx.jpg

67qtl5.jpg
Ja dat waren dus de fotootjes die ik miste:D
 
Was het ook zeker! :D
 
Hey, ik zag 'r als eerste :mad:

voor gasten die constant in het pua topic - tinder topic- en girlscene topic zitten heb ik slecht nieuws maak je weinig kans bij haar goedkoop scoren kun je daar beter daar zijn jullie experts in
 
Buffe dudes altijd op die vrouwen meets


Ik mis alleen Big Ron nog
 
No shit sherlock
 
Buffe dudes altijd op die vrouwen meets


Ik mis alleen Big Ron nog

Ben je alleen Buff als je een spuit in je kont steekt ofzo??
T gaat hier niet om 'buff' zijn..maar om gewoon hard te trainen en ja..tuurlijk zie je er groter uit als je gebruikt..big deal..wij trainen iig net zo hard:rolleyes:
Als je niks toe te voegen hebt, zeg dan gewoon niets joh
 
Ben je alleen Buff als je een spuit in je kont steekt ofzo??
T gaat hier niet om 'buff' zijn..maar om gewoon hard te trainen en ja..tuurlijk zie je er groter uit als je gebruikt..big deal..wij trainen iig net zo hard:rolleyes:
Als je niks toe te voegen hebt, zeg dan gewoon niets joh

miss h voor deze mensen zijn andere meetings in eindhoven .. trainen .. eten .. gangbang .. voorbeelden zat van daar hier op dbb
 
miss h voor deze mensen zijn andere meetings in eindhoven .. trainen .. eten .. gangbang .. voorbeelden zat van daar hier op dbb

heee opa rustig aan he vriend. de dames doen niet mee aan de gangbang in Eindhoven, dat laten we aan de heren over.

leuke meet, foto's zien er goed uit! :thumb:

(ook allemaal welkom in Eindhoven trouwens ;))
 
Het heeft eigenlijk geen zin om er op te reageren
Je hebt nu eenmaal altijd personen op dit forum die anderen naar beneden willen halen
Ik heb lol gehad en met leuke mensen getraind en gesproken
Misschien maar goed dat dit soort jongens er niet bij zijn
Beter fysiek misschien als deze 52 jarige maar ziet hij er nog zo buff uit als hij zelf 52 is.
Zijn Karakter is in ieder geval niet buff
 
Marleentje zag er weer goed buff uit.

Goed bezig marleentje!
 
Ben je alleen Buff als je een spuit in je kont steekt ofzo?? T gaat hier niet om 'buff' zijn..maar om gewoon hard te trainen en ja..tuurlijk zie je er groter uit als je gebruikt..big deal..wij trainen iig net zo hard:rolleyes: Als je niks toe te voegen hebt, zeg dan gewoon niets joh

ik ben natty tho

Het heeft eigenlijk geen zin om er op te reageren Je hebt nu eenmaal altijd personen op dit forum die anderen naar beneden willen halen Ik heb lol gehad en met leuke mensen getraind en gesproken Misschien maar goed dat dit soort jongens er niet bij zijn Beter fysiek misschien als deze 52 jarige maar ziet hij er nog zo buff uit als hij zelf 52 is. Zijn Karakter is in ieder geval niet buff

is dit jouw eerste tripje buiten het vrouwen subforum? gewaagd hoor
 
het gaat erom om elkaar in waarde te laten..maar daar moeten sommige nog een hoop in leren!

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

ja nat achter je oren zeker ja :-P
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
het gaat erom om elkaar in waarde te laten..maar daar moeten sommige nog een hoop in leren!

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

ja nat achter je oren zeker ja :-P

:haha:

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Marleentje zag er weer goed buff uit.

Goed bezig marleentje!

Dank je:)

Weet niet of je het heel serieus bedoeld, maar dat boeit me niet:p
 
ziet er gezellig uit :)
 
Back
Naar boven