XXL Nutrition

Kleine trainingsmeet in Haarlem

Bezoekers in dit topic

Ik was gewoon serieus...

Waarom denken velen dat ik nooit serieus ben, wtf man.
 
Dat blijkt wel idd.. maar bij deze.. zal ik je officieel niet meer srs nemen ;-)
 
ik ben natty tho



is dit jouw eerste tripje buiten het vrouwen subforum? gewaagd hoor

ga jij lekker naar eindhoven miss komt kimmona ook heb je ook wat ipv dit topic te verzieken
 
De een moet geen mensen uitlachen (indirect) over dat ze daar op de foto's staan en wel gezellig mee trainen, de ander moet niet gaan zeiken over natty of niet.

Klaar.

Leuke foto's :) 2e keer.
 
ik ben natty tho



is dit jouw eerste tripje buiten het vrouwen subforum? gewaagd hoor

Doe ik niet voor niets
Ik heb namelijk een hekel aan jongens als jij
Geen respect voor andere mensen die misschien niet zo buff zijn maar wel met hun hobby bezig zijn
Het is zo makkelijk wat jij doet, iemand afzeiken
Ik heb liever 100x contact met niet zulke buffe mensen maar die misschien wel harder trainen als jij omdat ze met tegenslagen te maken hebben. Waarschijnlijk ben jij buff geboren dus jij snapt dat denk ik niet.
 
Doe ik niet voor niets
Ik heb namelijk een hekel aan jongens als jij
Geen respect voor andere mensen die misschien niet zo buff zijn maar wel met hun hobby bezig zijn
Het is zo makkelijk wat jij doet, iemand afzeiken
Ik heb liever 100x contact met niet zulke buffe mensen maar die misschien wel harder trainen als jij omdat ze met tegenslagen te maken hebben. Waarschijnlijk ben jij buff geboren dus jij snapt dat denk ik niet.

grosje met 181 m en 103 kg op 9 % en 26 jaar is niemand NATTY never nooit niet
 
Damn mensen, voor 50+ veel onvolwassenheid hier.
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
De een moet geen mensen uitlachen (indirect) over dat ze daar op de foto's staan en wel gezellig mee trainen, de ander moet niet gaan zeiken over natty of niet.

Klaar.

Leuke foto's :) 2e keer.

Mee eens. Laat ieder in zijn waarde
Het is zo makkelijk om klote opmerkingen te maken
Het is veel moeilijker om naar een meeting te gaan als je niet zeker bent of als je niet buff bent
 
amen to that, maar wat Hell al zei..dat is de hele issue niet. T gaat erom dat wij een leuke.meet hebben gehad en er iemand langs komt met een aantal domme.opmerkingen en t topic verkloot word. Ik zeg dank je wel..
En zullen we het nu weer gezellig houden??
Ik heb mij iets teveel laten meeslepen door t jongenTJE.. excuse moi
 
Door de dingen die je nu zegt maak je het er ook niet beter op he.
 
specialpedo ik heb je niets voor niets op ignore :roflol:
 
Pfff de onzekerheid slaat weer toen, bij zulke opmerkingen:mad:
 
Doe ik niet voor niets Ik heb namelijk een hekel aan jongens als jij Geen respect voor andere mensen die misschien niet zo buff zijn maar wel met hun hobby bezig zijn Het is zo makkelijk wat jij doet, iemand afzeiken Ik heb liever 100x contact met niet zulke buffe mensen maar die misschien wel harder trainen als jij omdat ze met tegenslagen te maken hebben. Waarschijnlijk ben jij buff geboren dus jij snapt dat denk ik niet.

vroeger ook gepest denk? door forum trolls enzo
 
We stoppen er nu ook mee
Laten we het gezellig houden
Iedereen die iets positiefs of opbouwende te melden heeft post het
Ik lees dat graag.
Nogmaals het was een leuke dag en ik hoop dsr de volgende meeting door meer positieve sporters bezocht zal worden
Dit forum is er om elkaar te helpen en van elkaar te leren en een meeting is daar nog beter voor
Heb weer andere dingen gedaan en geleerd en daar gast het om
 
Helemaal mee eens Ed..
 
Ja zelfs ik heb dingen geleerd:D
 
IMG_1649klein.jpg
 
Ik vond de startpost van GPRO best okay. Hij had het over Big Ron :roflol: Niks mis met die titel.
 
Miss H, je bent best een milfje.
 
Back
Naar boven