Fitness Seller

Kleine update emile (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Emile

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2004
Berichten
5.350
Waardering
2
Bro's,

Gistermorgen ff een nieuwe voorkantfoto. Geen echte posé maar gewoon om te kijken hoe het gaat. Ergens aan het eind van het jaar laat ik foto's maken door mijn sportschoolhouder met alles erop en eraan.

De meeste kennen me wel denk ik van de BBQ meets waar ik altijd te vinden ben. Ik hou wel van gezelligheid en eten :cool: . Ik ben 31 en begonnen in feb. 2004 serieus met deze mooie sport. Na een tijd een voeding en krachtschema gevonden dat goed werkt.

Mijn doelen zijn geen ronnie te worden met 100 kilo, maar gewoon een lekker atletisch lichaam. Zwakke punt is mijn borst maar daar zit nu eindelijk wat progressie in. Sterke punten zijn mijn schouders (net als prins pinda) en armen.

Hier de foto's.

Een oude uit 2003 toen ik tegem mezelf zei. Emile dit gaat niet goed en moet anders,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nieuwe van gisteren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Greets en nog een fijne zondag allemaal,

Emile
 
Jup ziet er goed uit, als je gaat cutten zit er vast een mooi laagje spieren onder ;)
 
tegen volgende zomer als je gecut hebt zal je zeker bereikt hebben wat je wou ;) goede progressie
 
kleine update , zegt ie dan!

Toppie :thumbs:
 
Nette progressie bro!:thumbs:
 
Heel netjes gedaan man! dit vind ik altijd mooi om te zien, je heb ook van die gasten die blijven maar doorgaan weetjewel, nogmaals goed gedaan ;)
 
Ziet er goed uit kerel! Doe je netjes. Op die before pic had je trouwens al wel aardige schouders en traps :thumbup:
 
Dank allemaal tot nu toe.

Ik heb geleert dat je pas goed kan cutten als je pas flink wat massa hebt. Extreem laag doe ik pas als ik het gevoel heb als ik dat punt hebt bereikt. Voorlopig bulk ik licht met wel cardio van max. 1,5 uur per week. Ben zeer tevreden met mijn resultaat en ik knal lekker door.
 
hey Emile
Netjes je progressie ...
Maar je kan mischien je cardio opvoeren , ik doe het nu na mijn training een 45 min tot een uur 4 x per week.
Kleine tip van Mar
En zo doorgaan man je gaat goed , en ik zie wel op de wok ...
Word mijn 1e meeting ...
greets Mar:p
 
Dat gaat wel lekker Emile!

Je zei : "Emile dit gaat niet goed en moet anders"

wel,je hebt het meer dan anders gedaan!

Ja,je bent niet huge gespierd maar effe cardio doen en je bent huge;)

Succes nog!
 
Dank allemaal.

Ik heb gelijk weer zin om te trainen en altijd leuk dat andere mensen ook je progressie waarderen. Mijn cardio ga ik zeker wat opvoeren tot mijn bezoek aan Mr Olympia 2006 en daarna tot een aantal uur in de week. Ik merkte aan mijn riem van de broek dat ik weer gaatjes erbij moet maken want hij begint irritant af te zakken. :)

Ik ga HEEL VEEL foto's maken en posten op dbb. Dan kunnen jullie ook meegenieten :)
 
Wow ziet er heel stuk beter uit :)
 
Back
Naar boven