XXL Nutrition

Kleinere spieren elke dag ??

Bezoekers in dit topic

WesleyBBB

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik heb van een "grote" bodybuilder gehoord dat je kleinere spieren als je zou willen elke dag zou kunnen trainen.
Hij trainde zijn onderarmen bijv. 4 keer per week, en resultaat mocht er ook wel wezen.
Nu vraag ik me af hoe jullie erover denken ? Ik ben zelf wel van mening dat je je onderarmen vaker kunt trainen als bovenarmen, misschien 2 x p/wk ?
Laat t maar horen...

nja denk ook wel dat die onderarmen meer getraind mogen worden,heb nog nooit last gehad van stijfheid in mijn voorarmen..eigenlijk goed gedacht khad er nooit aangedacht om voorarmen 2maal per week te trainen... thx :) als iemand x negatiefs er over weet te vertellen? anders vanaf volgende week 2maal :)

elke training met betrekking tot je bovenlichaam train je je onderarmen mee. Mijn onderarmen groeien sneller dan dat ik ze ook nog eens apart train. Onderarmen overtrain je snel. Mijn advies? train ze niet. zo ja, dan alleen puur voor je grip, anders niet.

KaLe zei:
elke training met betrekking tot je bovenlichaam train je je onderarmen mee. Mijn onderarmen groeien sneller dan dat ik ze ook nog eens apart train. Onderarmen overtrain je snel. Mijn advies? train ze niet. zo ja, dan alleen puur voor je grip, anders niet.
Precies.
Reken maar dat je onderarmen al genoeg te verduren hebben.

Ben ik helemaal mee eens !

En stel dat je onderarmen te overtraint zijn, dan kan je niet lekker trainen :(

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven