XXL Nutrition

Shocking News Kleinzoon doet bloedeigen oma en verwacht samen kind

Bezoekers in dit topic

:eek::fuu:

hoe ongelofelijk goor is dat...
 
Op slag verliefd en dolblij met het zien van je kleinzoon ligt qua emotie blijkbaar dicht bij elkaar. Hele simpele mensen gaan zich dan blijkbaar vergissen.
 
I got 99 problems but ****in my granny aint one!
 
Bah dat kan niet man. Moet je je eens voorstellen hoe die coïtus gaat! :eek:
 
Hij heeft 3 keer per week coïtus en da's best wel lekker hoor als je in een kuur zit.
Granny or no granny you would hit it!!! :D:D:D
 
Waar ik me vooral dood aan erger is het deel waar staat dat ze denkt dat God haar een 2e kans heeft gegeven.... bitch, je bent gestoord, je kleinzoon ook en denk je dat God dit goed vind?

Ah bij sommige geloven en culturen is incest en een groot leeftijdsverchil geen probleem, dus misschien zijn ze bekeerd? :D
 
Ik blijf de hele tijd lezen: Kleinzoon doet oma tot bloedens toe
 
beide afmaken als een zieke hond
 
Hoerenkleinzoon!
 
Zijn er geen 'insect' wetten in de US ???
 
Hij zit gewoon achter dr geld :)
 
wtpp4.jpg
 
W T F


Dit slaat echt alles..
 
Het enige bezwaar dat ik hier zou aantekenen is het feit dat 'mama' vrij snel dood zal zijn, maar dat is ook deels afhankelijk van hoe de draagmoeder zich opstelt en het sociale vangnet functioneert. Verder: tja, ieder z'n ding. (er wordt géén biologische grens overschreden qua kinderen, vanwege draagmoederschap; een ouderpaar waarvan één kanker heeft staat voor een vergelijkbare keuze, qua levensverwachting i.r.t. het kind)

Dat velen hier vanaf hun dertigste steeds minder coïtus meer zullen hebben i.v.m. infantiele ideeën over het vrouwelijk geslachtsorgaan is natuurlijk huiveringwekkend zielig.
 
Laatst bewerkt:
Het enige bezwaar dat ik hier zou aantekenen is het feit dat 'mama' vrij snel dood zal zijn, maar dat is ook deels afhankelijk van hoe de draagmoeder zich opstelt en het sociale vangnet functioneert. Verder: tja, ieder z'n ding. (er wordt géén biologische grens overschreden qua kinderen, vanwege draagmoederschap; een ouderpaar waarvan één kanker heeft staat voor een vergelijkbare keuze, qua levensverwachting i.r.t. het kind)

.
dude jij bent gestoord :gek:
 
Bahhhhh bah bahhhhhh
 
Back
Naar boven