Fitness Seller

Kleurloos voedsel 24 uur

Bezoekers in dit topic

jurre owns

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
833
Waardering
27
Lengte
1m78
Massa
101kg
Vetpercentage
15%
Mijn tanden worden gebleekt nav littekens op mn tanden van een beugel die ik had maar goed, ik mag na de operatie 24 uur lang kleurstofloos voedsel eten iemand suggesties :D? zat zelf te denken aan eieren/brood/melk alleen of?
 
Kip,Kip,Kip en ehmmm... Vis
 
al het vlees / vis, brood (beleggen met pindakaas (even goed op de verpakking kijken) / vlees), rijst, pasta, aardappels.
eigenlijk al het onbewerkte zeg maar. Gewoon ff geen koeken / ships / rare drankjes (gewoon melk / water, meer niet) etc nemen, komt helemaal goed
 
wat je normaal ook neemt eigenlijk (neem ik aan :p)
alleen geen snoep/koek/ bewerkte voedsel etc :)
 
Let er op dat er in heel veel voorverpakte producten en zelfs in brood soms kleurstoffen kunnen zitten.
 
doe ook maar even geen groente en fruit. (misschien bloemkool en witlof :))

Oh en geen koffie, thee en frisdrank (doe zelfs maar geen 7up light)
 
Laatst bewerkt:
al het vlees / vis, brood (beleggen met pindakaas (even goed op de verpakking kijken) / vlees), rijst, pasta, aardappels.
eigenlijk al het onbewerkte zeg maar. Gewoon ff geen koeken / ships / rare drankjes (gewoon melk / water, meer niet) etc nemen, komt helemaal goed


hehe dat is echt minstens half jaar geleden :P maar bedankt voor alle tips
 
al het vlees / vis, brood (beleggen met pindakaas (even goed op de verpakking kijken) / vlees), rijst, pasta, aardappels.
eigenlijk al het onbewerkte zeg maar. Gewoon ff geen koeken / ships / rare drankjes (gewoon melk / water, meer niet) etc nemen, komt helemaal goed
bijna
 
al het vlees / vis, brood (beleggen met pindakaas (even goed op de verpakking kijken) / vlees), rijst, pasta, aardappels.
eigenlijk al het onbewerkte zeg maar. Gewoon ff geen koeken / ships / rare drankjes (gewoon melk / water, meer niet) etc nemen, komt helemaal goed


hij gaf aan, even goed op verpakking kijken, dwz dat hij denkt er zelf naast te kunnen zitten :)

Wat voor spoilers heb jij??:gek:
hahhah:D
u mad? :D
 
hij gaf aan, even goed op verpakking kijken, dwz dat hij denkt er zelf naast te kunnen zitten :)


hahhah:D
u mad? :D
Jij bent net zo dom als hem. PINDAKAAS = BRUIN, je hoeft niet op de verpakking te kijken want het is BRUIN
 
Jij bent net zo dom als hem. PINDAKAAS = BRUIN, je hoeft niet op de verpakking te kijken want het is BRUIN

relax. kleur en kleurstof zijn 2 totaal ongerelateerde termen. je zit er naast. Het hele punt is waarschijnlijk dat er geen kunstmatige kleurstof in mag zitten omdat de shit op zn tanden daardoor word beïnvloed waardoor het niet werkt.
 
dankje leget35 en framedrop.
cxlbv: pinda's zijn ook bruin. of als je ze maalt worden ze ineens rood? :)

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

eigenlijk moet je bij alles gewoon ff op de verpakking kijken.. niet online want scheelt per product.
ook boterhammen worst enzo bevat wel is kleurstof.
 
johhhh, in de titel staat kleurloos, ik heb gelijk. Jullie zijn allemaal fokking dom :D En de degene die hier op in gaat word gebanned, ik duld geen tegenspraak.
 
Laatst bewerkt:
johhhh, in de titel staat kleurloos, ik heb gelijk. Jullie zijn allemaal fokking dom :D En de degene die hier op in gaat word gebanned, ik duld geen tegenspraak.
you win, eerlijk waar :D
geen tegenargument op.
dan maar gewoon water nemen, enige optie.
 
Back
Naar boven