AndroidHealthClinic

Kleuters plegen ontucht (!?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bigtony

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
787
Waardering
0
Spijkenisse - Kleuters van de Protestants-Christelijke basisschool De Bron in Spijkenisse hebben met elkaar ontuchtige spelletjes gespeeld.

Volgens directeur Maarten Groeneveld hebben enkele kinderen daarbij grensoverschrijdend gedrag vertoond. Het zou gaan om twee jongetjes die afgelopen halfjaar op het toilet ontuchtige handelingen hebben gepleegd met meisjes van 4 tot 6 jaar.

De politiewoordvoorder zegt wel dat er melding is gemaakt, maar dat geen aangifte is gedaan. "Er zijn geen gerechterlijke stappen tegen de dadertjes ondernomen. Daarvoor zijn ze te jong. Hulp is eerder op zijn plaats."


(De Gelderlander)

Hallo, leef ik in Amerika?? Speelden we vroeger niet allemaal vader- en moedertje, of doktertje?? Kleuters worden voortaan opgepakt voor zedendelicten... wat staat ons te doen: een chemische castratie meneer pastoor?? :mad: :mad:

Typisch een Christelijke basisschool. OPZOUTEN MET DIE LUI. HAIL SATAN :devil:
 
:roflol: dat heeft toch iedereen wel gedaan

laat de jouwe zien dan laat ik de mijne zien .

hulp is niet nodig een goed slot op de ouders hun slaapkamer wel .
 
Dat waren zeker Marokkaanse kleuters dan. :p
 
hey hey hey:mad: ik heb daar ook op school gezeten he?...en ik ben er wel goed van af gekomen:rolleyes: ...ook al zat ik er maar 2 jaar omdat ik ruzie kreeg met heel het schoolplein:D
 
Hahaha, das hoogtwaarschijnlijk de beste grap die ik vandaag zal horen
komop, je kan zeggen dat een kind stout of onhandelbaar is maar niet dat ze zedendelicten plegen hoor. 4 tot 6 jaar!?
 
volgens mij hebben we dat allemaal toch wel gedaan, asl je zo´n leeftijd hebt wil je graag zien wat er bi het andere geslacht te zien is, komt op latere leeftij helemaal goed
 
ik ben het nooit verleerd :$
 
K*tgristenen.
 
Pumpin' zei:
Jij speelt nog steeds doktertje met je kleine buurmeisje ?? :D

I love nature..

daarom heb k ook zo'n pak van Nature's Best.. volgensmij heeft het niets met sportvoeding te maken :o
 
Back
Naar boven