Fitness Seller

Klierweefsel onder tepel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 aug 2022
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Goededag, ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Jelle 25 jaar oud en doe nu ongeveer 3 jaar aan krachttraining. Na het eerste jaar heb ik 2 keer een kuurtje gepakt met test only dit is goed gegaan ook met nakuren. Ik heb nu sinds een half jaar wat klierweefsel onder mijn rechter tepel. Niet extreem veel maar toch vervelend aangezien het nogal puntig oogt vanaf bepaalde hoeken. Heb daartussen door wel een kuurtje rad140 gedaan (van een bekend merk) maar kwam er al snel achter dat dat niet veel deed. Dus even voor de duidelijkheid ik had al wat weefsel voordat ik aan de rad begon. Dit is niet per definitie meer geworden. Mijn vraag was: zou dit door de 2 kuurtjes van de jaren erop kunnen komen? Of staat dit er los van? Het weefsel is hard en gevoelig maar niet pijnlijk. Een operatie zie ik niet zitten aangezien de kosten en omdat het nog niet dusdanig zichtbaar is. Maar ik hoop dat iemand weet wat dit zou kunnen zijn en wat ik hieraan zou kunnen doen. Met vriendelijke groet, Jelle
 
Als het nieuw is komen opzetten onder één tepel zonder duidelijke oorzaak is dat een bezoek aan de huisarts waard.
 
Huisarts doorverwijzing vragen voor een echo in het ziekenhuis en dan zie je het verschil meteen tussen link/rechts en krijg je antwoord op al je vragen. Hier krijg je alleen antwoorden van “ik denk” “ik vermoed” “wellicht” blablabla.
 
Jullie hebben gelijk, ik ga een afspraak maken. Bedankt!
 
Haaaa, even een update. Heb jullie advies opgevolgd en heb een afspraak gehad bij de huisarts. Deze kon het niet direct plaatsen en heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo. Zojuist bij het ziekenhuis geweest en was binnen 2 minuten weer klaar. Ging inderdaad om wat klierweefsel dus een biopsie was niet nodig. Er werd al gelijk gezegd dat het door het kuren kwam van jaren terug? En dat het kan komen en gaan. Ook werd er nogal veroordelen gevraagd wat creatine was aangezien ik had aangegeven dat ik dat als supplement gebruik op het moment... maargoed, al lang gerustgesteld. Ook was het niet nodig om mijn bloedwaardes te laten testen. Dit ga ik echter wel doen aangezien ik rad140 kuur wil gaan doen en ik goed wil beginnen. Uiteraard nolvadex bij de hand.
 
Haaaa, even een update. Heb jullie advies opgevolgd en heb een afspraak gehad bij de huisarts. Deze kon het niet direct plaatsen en heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo. Zojuist bij het ziekenhuis geweest en was binnen 2 minuten weer klaar. Ging inderdaad om wat klierweefsel dus een biopsie was niet nodig. Er werd al gelijk gezegd dat het door het kuren kwam van jaren terug? En dat het kan komen en gaan. Ook werd er nogal veroordelen gevraagd wat creatine was aangezien ik had aangegeven dat ik dat als supplement gebruik op het moment... maargoed, al lang gerustgesteld. Ook was het niet nodig om mijn bloedwaardes te laten testen. Dit ga ik echter wel doen aangezien ik rad140 kuur wil gaan doen en ik goed wil beginnen. Uiteraard nolvadex bij de hand.
Dat “komen en gaan” verhaal mag je wel met een korrel zout nemen aangezien het komen en blijvend is. Operatief verwijderen is je enigste optie indien het visueel/ mentaal storend is. Creatine verhaal is onzin aangezien iedereen standaard al dagelijks wat creatine binnen krijgt dmv vlees, dat je net paar gr pure creatine extra supplementeert zal niets uitmaken mbt je klierweefsel issue.
 
Komt van kuren met Whey en Creatine en Bloedwerk is niet nodig :roflol:
 
Haaaa, even een update. Heb jullie advies opgevolgd en heb een afspraak gehad bij de huisarts. Deze kon het niet direct plaatsen en heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo. Zojuist bij het ziekenhuis geweest en was binnen 2 minuten weer klaar. Ging inderdaad om wat klierweefsel dus een biopsie was niet nodig. Er werd al gelijk gezegd dat het door het kuren kwam van jaren terug? En dat het kan komen en gaan. Ook werd er nogal veroordelen gevraagd wat creatine was aangezien ik had aangegeven dat ik dat als supplement gebruik op het moment... maargoed, al lang gerustgesteld. Ook was het niet nodig om mijn bloedwaardes te laten testen. Dit ga ik echter wel doen aangezien ik rad140 kuur wil gaan doen en ik goed wil beginnen. Uiteraard nolvadex bij de hand.
Nee, zoals ik in de eerst post beschreef heb ik met test "gekuurd".
In het ziekenhuis kan een verpleger/ster(Co-ass/aios) denken dat je dan kuurt.
 
Komt van kuren met Whey en Creatine en Bloedwerk is niet nodig :roflol:
mijn vorige huisarts vroeg ook wat creatine was, zit dus ook niet meer bij hun lol.
 
mijn vorige huisarts vroeg ook wat creatine was, zit dus ook niet meer bij hun lol.
Mijn zus is huisarts en die vertelde me laatst dat ze er vrij regelmatig mee in aanraking kwam de laatste tijd.
Schijnbaar komen ze regelmatiog bij de huisarts als ze, om welke reden dan ook, bloed laten prikken en hun eGRF en creatinine zijn buiten de referentiewaarden.
 
Mijn zus is huisarts en die vertelde me laatst dat ze er vrij regelmatig mee in aanraking kwam de laatste tijd.
Schijnbaar komen ze regelmatiog bij de huisarts als ze, om welke reden dan ook, bloed laten prikken en hun eGRF en creatinine zijn buiten de referentiewaarden.
Is ook al 5 jaar terug dus weet niet hoe het nu is :')
 
In hoeverre is beginnende gyno dus enkel nog een knobbel ter grootte van een erwt behandelbaar met tamoxifen? Lees hier en daar dat dat nog wel eens wil helpen maar lees ook wel eens dat dat geen zin zou hebben.
 
In hoeverre is beginnende gyno dus enkel nog een knobbel ter grootte van een erwt behandelbaar met tamoxifen? Lees hier en daar dat dat nog wel eens wil helpen maar lees ook wel eens dat dat geen zin zou hebben.
Bij sommige met week weg, bij ander duurt het langer. Kortom zelf uitproberen.
 
In hoeverre is beginnende gyno dus enkel nog een knobbel ter grootte van een erwt behandelbaar met tamoxifen? Lees hier en daar dat dat nog wel eens wil helpen maar lees ook wel eens dat dat geen zin zou hebben.
Het is het proberen waard. Bij mij heeft zowel tamoxifen als arimidex geholpen
 
Back
Naar boven