AndroidHealthClinic

Klingelton Hinzufügen Android 10

Bezoekers in dit topic

MartinL

Novice
Lid geworden
11 feb 2017
Berichten
2
Waardering
0
gerade eben wollte ich auf meinem Google Pixel 3a über die Sounds-App einen Klingelton hinzufügen. Leider wird, nachdem ich die Datei ausgewählt habe, der Vorgang immer abgebrochen, mit der Fehlermeldung: "Klingelton konnte nicht hinzugefügt werden".
Falls man ein bestimmtes Dateiformat für die Audio-Datei benötigt, ich hab's bisher mit OGG, MP3 & AAC versucht, bei allen 3en dasselbe "Schlamassel".
Handy Klingelton
Ich bin wirklich schonmal dankbar für eure Antworten
website: klingeltonemp3.info
 
Laatst bewerkt:
mhmm ik heb het zelfde gehad dat ''klik'' kreeg ik vaak bij alleen chest oefeningen, heb het helaas niet laten nachecken en is gelukkig verdwenen.
 
Soms krijg ik een 'klik' als ik closed-grip bench doe (voor triceps) maar nooit pijn. Denk niet dat je er zorgen om moet maken
 
Hebben er meer last van.
 
Hallo allemaal,
Een paar weken geleden heb ik mijn rechterschouder (redelijk zwaar) gestoten. Verder niet veel last van gehad, maar sindsdien merk ik een bepaalde klik in mijn schouder als ik mijn schouder naar achter trek, net of het over een bepaald punt gaat.

Misschien niet meer je schouders naar achteren trekken totdat je over een bepaald punt gaat..?
 
Back
Naar boven