1. Ontzet Notitie

Klimaat(verdragen) topic

Topic in 'Politiek, Maatschappij, Economie en Religie' gestart door Roethof, 30 dec 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Vieze jij

Vieze jij Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.395
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    129kg
    Vetpercentage:
    14%
    geef dan tenminste onze lavendel een nobelprijs ,een echte baas met kennis ,visie en leiderschap

2. chrisk

chrisk MΟΛΩΝ ΛΑBE Elite Member

Leuk Bevonden:
    1.954
    Geslacht:
    Man
  3. Kevin95

Kevin95 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    509
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    87kg
    @09.50
    "Ik weet al naar welk stukje hij gaat, het is helemaal onder controle hoor.", aldus Klaver die ditmaal geen ingreep nodig heeft van de tafelheer.

4. Roethof

Roethof Call me G. Elite Member +10 jaar member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    11.764
    Wat zit die Klaver erbij als een lulltje rozenwater :roflol: Noemt hij zichzelf nou de schrijver van de klimaatwet?

5. Rob G

Rob G 15 year + member Elite Member +15 jaar member

Leuk Bevonden:
    4.277
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    12%
    Haha die persconferentie van Rutten en Wiebus. Ik heb het idee dat de verkiezingen heel erg goed gaan zijn voor FvD. Deze klimaatflater zo een week voor de verkiezingen had niet beter kunnen uitpakken.

Ik moet zeggen dat het sinds 2016 echt goed vertoeven is als rechtse stemmer. Trump. Brexit. En nu gaat Forum echt wel knallen 20 maart. Met de komst van internet komt een einde aan de overheersing van de linkse staatspropaganda en gaat vanzelf het rechtse gezond verstand overheersen.

Dat terwijl de scholen en universiteiten nog steeds een flinke linkse brainwash zijn.

6. Roy DeMeo

Roy DeMeo . Elite Member +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    10.754
    Geslacht:
    Man
  7. roei- en fietsfanaat

roei- en fietsfanaat Advanced Bodybuilder Elite Member Challenge Winner Pindakaas Baas

Leuk Bevonden:
    1.138
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    70kg
    Vetpercentage:
    8%
    Laat me raden, jullie vinden Baudet zijn blamage van een optreden nu en gisteren bij Nieuwsuur zeker geweldig?

Klopt inhoudelijk geen ene zak van

8. roei- en fietsfanaat

roei- en fietsfanaat Advanced Bodybuilder Elite Member Challenge Winner Pindakaas Baas

Leuk Bevonden:
    1.138
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    70kg
    Vetpercentage:
    8%
    En ja DBB is m'n uitlaatklep, sorry daarvoor

Mentat vindt dit leuk.
  9. Roethof

Roethof Call me G. Elite Member +10 jaar member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    11.764
    ...

10. Kevin95

Leuk Bevonden:
    509
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    87kg
    Dat kan hij niet, dat heeft hij van zijn klasgenootjes gehoord. De juf was het er ook mee eens en ze zijn met zijn allen naar de mars gegaan!

11. roei- en fietsfanaat

Leuk Bevonden:
    1.138
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    70kg
    Vetpercentage:
    8%
    Ah op de man spelen en iets zeghze zonder iets van me af te weten.... Typisch

12. Kevin95

Leuk Bevonden:
    509
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    87kg
    Dat jij bij uitstek degene bent die iemand daarop aanspreekt.:emo:

13. roei- en fietsfanaat

Leuk Bevonden:
    1.138
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    70kg
    Vetpercentage:
    8%
    En nee ik had even tijd nodig om te reageren (studeren enzo is ook belangrijk)

VK verkeerd in chaos (understatement). Als je dat dan niet zou kunnen geloven omdat de Europese media het zegt, kijk dan naar de Britse kranten of spreek met Britten.

Het land is tot op het bot verdeeld maar nu zijn er ook steeds meer leavers die terugkrabbelen nu ze zien wat voor chaos er aan komt met een no-deal Brexit (die nu waarawaarschij wordt uitgesteld, spannende tijden)

May kan maar geen deal zien te sluiten en terecht, de arrogantie van de Britten dat zij eenzijdig afspraken zouden kunnen maken, ze hadden in de EU al allemaal priveleges.

Het vertrouwen in de Britse economie is laag, het gaat ook relatief minder met de economie daar dan in de eurozone.

En dit is niet omdat de EU ze keihard afstraft, ze hebben hier voor gekozen (met Russische inmenging waarschijnlijk maar alsnog) en willen nu eenzijdig afspraken sluiten die alleen voor hun gunstig zijn wat niet lukt. Daardoor is er economische onzekerheid

14. roei- en fietsfanaat

Leuk Bevonden:
    1.138
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    70kg
    Vetpercentage:
    8%
    Is goed skatje:kiss:

15. Kevin95

Leuk Bevonden:
    509
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    87kg
    Prachtige lezing over de klimaatverdragen, chapeau!

Een dag niet geprovoceerd, is een dag niet geleefd zegt men ook wel.

16. Mentat

Mentat Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    653
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    De Nobelprijs voor de Vrede was al gedevalueerd sinds Obama deze kreeg voor eigenlijk helemaal niets en de wetenschap dat Trump deze nooit zal krijgen al zorgt hij voor wereldvrede en lost hij het klimaatprobleem op.

Vieze jij en Roethof vinden dit leuk.
  17. Vieze jij

Vieze jij Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.395
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    129kg
    Vetpercentage:
    14%
    Baudet heeft toch groot gelijk ,die 2 kneusjes schermen met maximaal 10 -20 euro maximale extra kosten voor een huisouden terwijl de echte kosten nog niet eens zijn meegerekend,

waren die spindoctors van GL en D'66 aan het slapen :roflol: ,zo is het wel makkelijk scoren voor Baudet ,0,0 echte dossierkennis voor Klaver en Jetten ,alleen ingestudeerde

riedeltjes die bij elk optreden afgedraaid worden,zodra ze van het pad afwijken raken ze in paniek,want niet ingestudeerd

echt een inhoudsloze bal gehakt ,bij een beetje weerstand zie je hem meteen onzeker worden (Peter r de Vries trekje) en hij liet Jetten de verbale klappen van Baudet opvangen,

politiek gezien slim maar wel erg laf,

ik verbaas me over het doorzichtige en bijzonder lage niveau van debatteren door deze 2 minkukels ,en dat heeft gestudeerd en word begeleid door spindoctors en ontelbare mediatrainingen ? :dunno:

18. Steks

Steks Freaky Bodybuilder Karmaslet

Leuk Bevonden:
    4.306
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Dit is toch iets wat al veel langer speelt, zowel de verdeeldheid als de teruglopende economie, alleen de brexit heeft het nog eens verergerd.

19. Steks

Steks Freaky Bodybuilder Karmaslet

Leuk Bevonden:
    4.306
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Ik vonde het een slecht optreden van alle drie. Jammer dan Dijkhof er niet bijzat.

20. Rob G

Rob G 15 year + member Elite Member +15 jaar member

Leuk Bevonden:
    4.277
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    12%
    Ik weet niet maar ik werk bij een brits bedrijf en van die chaos waar jij het over hebt is niets te bespeuren. Business as usual. Er is een bv’tje opgezet in NL vanuit dat potje wordt ik betaald. Gaat allemaal prima.

Laten we wel wezen UK is het eerste land dus het is allemaal nieuw en de belangen zijn erg groot. Veel azijnpissers zullen het onmogelijk moeilijk maken gewoon omdat ze balen. Kijk over 5 jaar en dan zullen we zien hoe slecht het de britten vergaat.

Mentat vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie