XXL Nutrition

Klokov schilderij

Cobblepot

Advanced Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Afgelopen maand weer eens begonnen met een oude hobby van mij. Ik zou graag mijn werken willen gaan verkopen. Ik vraag mij af of hier echter animo voor is en wat men voor een dergelijk schilderij zou willen betalen.

60x80 is het schilderij. Acryl op doek.

2sbjwhw.jpg

2u6fof8.jpg

Evt. ben ik bereid om verzoekjes aan te nemen als iemand iets voor zijn homegym wil hebben. Ik ben zelf erg kritisch op mijn eigen werk, als ik er niet tevreden over ben gaat het niet weg.

Mooi man! Wat voor een prijs had je zelf in gedachte? Denk dat hier zeker een markt voor is op dit forum, zeker als mensen verzoekjes kunnen doen, er zijn hier genoeg mensen met een homegym.

Knap gedaan!

:eek: talent ;)

Geen idee wat een correcte prijs is maar zou hem eventueel wel willen...

Zou je mij een richtprijs kunnen sturen ? Netjes hoor !

Ik ben niet direct op zoek nog voor mijn gym maar ziet er wel erg gaaf uit!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb echt geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen, klinkt een 100 euro redelijk?

heb er geen plaats voor maar wel super netjes gedaan man
en 100 euro is toch niet zo veel als je kijkt naar het werk wat er aan zit toch!

• Topic Starter Topic Starter
Zit wel minimaal een uurtje of 6 in en het is een best groot formaat schilderij.

Hij lijkt een beetje op onderstaande vent, maar los daarvan knap gedaan :thumbs:

Ctrol.jpg

Ik zou deze gaan veilen hier als ik jou was, zie je gelijk wat mensen er voor willen betalen ;)

Hey,
Lang geleden dat ik op dbb was. Indien je eens in de buurt van Belgisch Limburg komt zou ik het schilderij graag kopen.

Terug
Naar boven