• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Kloontjes - wel of niet toestaan

Kloonaccounts mogen niet toegelaten worden.

• Eens

Stemmen: 4 44,4%
  • Oneens

Stemmen: 3 33,3%
  • Ik ben koetje

Stemmen: 2 22,2%

• Totaal stemmers
    9

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Wat ik me afvraag is waarom kloonaccounts toegestaan zijn hier op het forum. En dan heb ik het over members die twee of meer actieve accounts hebben, dus geen gebande leden.

Waarom zou iemand een extra account aanmaken? Waarschijnlijk om er lol in te hebben zich anders voor te doen dan hij/zij is, oftewel: rellen.
Met andere woorden, het voegt dus niets toe. Het levert eerder een negatieve bijdrage aan DBB.

En is daarom ook verboden.

Wat ik me afvraag is waarom kloonaccounts toegestaan zijn hier op het forum. En dan heb ik het over members die twee of meer actieve accounts hebben, dus geen gebande leden.

Waarom zou iemand een extra account aanmaken? Waarschijnlijk om er lol in te hebben zich anders voor te doen dan hij/zij is, oftewel: rellen.
Met andere woorden, het voegt dus niets toe. Het levert eerder een negatieve bijdrage aan DBB.

Amen.

Bullcrap, bij constatering kloonaccounts wordt er gelijk 1 of meerdere van de kloonaccounts geband en wordt een waarschuwing uitgedeeld. Kloontjes worden dus niet toegestaan en deze thread is eigenlijk een trieste poging tot rellen. We zien veel maar niet alles, dus geef dan maar aan om welke accounts het zou moeten gaan. Wij kunnen uitmaken of het ook echt om een kloonaccount gaat.

oeps... verkeerd gelezen :roflol:

Maar nee geen kloontjes het is nu al moeilijk zat om mensen uit elkaar te houden.

T heeft liever niet dat we via het board ingaan op het beleid, maar ik wil er nog over zeggen dat er een zeer actief anti-kloontjes beleid wordt gevoerd. Deze week alleen al zijn meer dan 10 kloonaccounts geband, in dit geval ging het overwegend om reeds gebande leden.

Direct bewijzen niet. Maar heb wel zeer sterke vermoedens bij bepaalde leden. Beide members dagelijks online, maar nooit tegelijkertijd. Zelfde schrijfsT, zelfde spelfouten. Onder de ene account wordt alleen gereld, onder de andere ook serieus gepost.
EricR zei:
Bullcrap, bij constatering kloonaccounts wordt er gelijk 1 of meerdere van de kloonaccounts geband en wordt een waarschuwing uitgedeeld. Kloontjes worden dus niet toegestaan en deze thread is eigenlijk een trieste poging tot rellen. We zien veel maar niet alles, dus geef dan maar aan om welke accounts het zou moeten gaan. Wij kunnen uitmaken of het ook echt om een kloonaccount gaat.

Rellen? Nee, misschien wel een hint in de goede richting.

Maar oke, ik wist niet dat het beleid rondom kloontjes al streng was. Ik dacht dat het ging om 'oogluikend toestaan van' maar dat blijkt dus niet het geval te zijn. My bad. Topic kan dan ook dicht wat mij betreft, excuses.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven