AndroidHealthClinic

Kloppende spieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ar Double u

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
72
Waardering
0
Ik heb gisteren mijn rug getraind, en heb sindsdien last van kloppende spieren in mijn lats. Heeft iemand een idee of dit goed of slecht is, het doet geen pijn ofzo.
Het is echter nogal een vreemd gevoel en een vreemd gezicht je ziet gewoon mijn trui bewegen.:D
 
Gebruik je creatine ? Ik heb het ook regelmatig die spiertrillingen, schijnt met creatine gebruik te maken te hebben.

ciao
 
Ja, ik gebruik creatine al 4 maanden. Dit heb ik echter nog nooit gehad en zeker niet in de mate, van ieder uur klopppen ze zo'n 10 minuten.
 
Originally posted by raider
Gebruik je creatine ? Ik heb het ook regelmatig die spiertrillingen, schijnt met creatine gebruik te maken te hebben.

ciao


? ? ?

Leg uit
 
Heb ik (geloof ik) eens ergens gelezen.
K'zal er eens naar zoeken, mocht ik het kunnen vinden post ik het wel ff

ciao
 
hmm nog nooit van zoiets gehoord...

:S
 
kloppen ?

of gewoon aantrekken ?

Goed getraind in dat geval
 
???Ik zie het verband met creatine ook niet???

Is het net zoiets als die ongecontroleerde trillingen die iedereen wel eens heeft bij het oog?
 
Kan geen kwaad hoor, heb er ook aardig vaak last van, is helemaal wazig als het bij je vinger is, ziet er wel grappig uit dan. :P
 
gewoon zenuwtrekje... no worry's.
 
ja heb ik laatste tijd ook.. alleen dan in me benen.. dat me spieren zo aan t trillen zijn

vet irritant als je probeert te slapen iig :D
 
het trillen betekent dat je spieren zich bevinden in een catabole toestand.
afbraak van eiwitten is dan zeer duidelijk aanwezig.

(ik bedoel het trillen direct na de training)
 
Originally posted by Ilya
het trillen betekent dat je spieren zich bevinden in een catabole toestand.
afbraak van eiwitten is dan zeer duidelijk aanwezig.

(ik bedoel het trillen direct na de training)
Ilya, waar kan ik hier meer info over vinden? Geloof je direct hoor, maar dit is dus een slechte zaak! Alarm & paniek! Meteen een mega shake met whey nemen lijkt me.
 
dat trillen bij je oog heeft te maken met vermoeidheid. Maar dat je sta te trillen met je lats heb ik nog nooit meegemaakt.
 
Trillen bij je oog was een voorbeeld om te zien of we over hetzelfde praten.
Idd dat soort trillen is een vorm van vermoeidheid.
Ik heb het af en toe in mijn delts of borst.
Het is een teken dat je zenuwen niet genoeg actiepotentialen kunnen vuren (door vermoeidheid) om de spier onder controle te houden.
 
creatine en zenuwpotentialen

Ik heb ook ergens een tijd geleden iets gelezen over de prikkeling van zenuwen door gebruik van creatine. Ik heb er zelf ook wel eens last van. Op verschillende plaatsen beginnen zenuwuiteinden aan je spieren wat te trillen. Een deel van je spier lijkt geënerveerd te worden. Dit duurt wel een tijdje.
Vreemde is dat ik dat vooral scheen te hebben met de crea van Twinlab ??? Met die van Nature's Best nada en het is niet dat er iets speciaals met m'n voeding was ofzo.

Trillen vlak na training heb je altijd wel een beetje. Als je zwaar benen of armen hebt gedaan... en als ik dan aan m'n avondeten zit gaat de vork met op en neer maar volgende dag is dat weer voorbij. No panic.

mzzl
 
Is het niet gewoon zo dat je tijdens creatine gebruik langer/zwaarder traint, zodat je gewoon meer vermoeid bent ?

Als dat zo zou zijn betekend het gewoon dat de creatine van NB rotzooi is :D
 
Ik heb het ook eens gehad bij mijn biceps, en ik maar denken dat ik zo zonder inspanning mijn arm nog extra trainde :D :D
 
Yep kan zijn 3, maar rare is dat het ook spiertjes zijn die niet direkt in verband staan met training zoals soms gelaatsspieren.
Niet dat mijn hele gezicht op en neer gaat ofzo maar toch :D
 
45 minuten, geen specifiek reden.
 
Back
Naar boven