MuscleMeat

Klopt dit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

darky1945

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2020
Berichten
154
Waardering
31
Lengte
1m86
Massa
105kg
Ik volg deze man al een tijdje op youtube, heeft deze man een punt bij deze
Nog leden hier die zijn raad en vele van zijn oefeningen volgen.
 
Ik volg deze man al een tijdje op youtube, heeft deze man een punt bij deze
Nog leden hier die zijn raad en vele van zijn oefeningen volgen.
Ik denk het wel.
Hij is wel irritant om naar te kijken.
 
Ik denk het wel.
Hij is wel irritant om naar te kijken.
Zijn video's lijken me toch relevant, ik ga toch proberen veel van zijn raad op te volgen, ik train in de gym en denk dat er beter veel trainers wat meer zijn raad zouden opvolgen.
 
Vind die gast maar een heen en weer prater, opzoek naar goede clickbait titels. Hij zou echt wel verstand van fitness hebben maar verzint van alles voor wat kijks. Volgens mij was hij toch ook zo'n fake weights dude? Ik volg hem iig niet
 
Kijk hem zelf ook al jaren niet meer, begon het ook te clickbait te vinden.
Maar die upright rows vind ik er zelf wel altijd vrij crappy uit zien voor je schouders/ellebogen.
Heb het idee dat het vrij veel impingement zou moeten geven in je schouders.
 
Ik doe persoonlijk de upright row dus nooit ivm onnatuurlijke houding van de polsen, vooral als je zwaar gaat ga je dit voelen.
 
Ik krijg al pijn aan m'n schouder als ik naar die oefening kijk.
Kan best dat ie werkt voor de meeste mensen, maar bij mij werkt ie niet zonder pijn.
 
Hij geeft alleen goede informatie voor herstel
 
Ik doe altijd deze

Voelt goed, geen pijn.
 
Ik volg deze man al een tijdje op youtube, heeft deze man een punt bij deze
Nog leden hier die zijn raad en vele van zijn oefeningen volgen.
Nee.

Je moet alleen niet hoger gaan dan jouw schouders toelaten. En de barr schouderbreed vastpakken.

Je kunt elke oefening wel ridiculiseren.
Najah veel clickbait, fake weights fake natty ....maar soms ook wel goede uitleg.

Ga Steve Shaw ' massive Iron ' maar volgen. Daar wordt je sterker van ipv slimmer.
 
Nee.

Je moet alleen niet hoger gaan dan jouw schouders toelaten. En de barr schouderbreed vastpakken.

Je kunt elke oefening wel ridiculiseren.
Najah veel clickbait, fake weights fake natty ....maar soms ook wel goede uitleg.

Ga Steve Shaw ' massive Iron ' maar volgen. Daar wordt je sterker van ipv slimmer.
Zal eens kijken naar Steve Shaw. Welke oefeningen zijn dus het best voor deze spieren (boven rug, midden, zie foto) want deze zijn bij mij maar flauwtjes.
1644575922723.png
 
Kijk hem zelf ook al jaren niet meer, begon het ook te clickbait te vinden.
Maar die upright rows vind ik er zelf wel altijd vrij crappy uit zien voor je schouders/ellebogen.
Heb het idee dat het vrij veel impingement zou moeten geven in je schouders.

Ez bar scheelt al wat
 
Ik volg deze man al een tijdje op youtube, heeft deze man een punt bij deze
Nog leden hier die zijn raad en vele van zijn oefeningen volgen.

Toen ik "most dangerous" zag staan dacht dat hij een oefening bedoelde waar je een hartaanval van kon krijgen oid :)

Wat de UR betreft, smalle grip en hoog optrekken is idd niet "lekker" voor je schouder. brede grip en niet verder dan je onderkant borst is een prima oefening voor de zijkant schouder of als je'm verder voorover gebogen doet voor zijkant+achterkant schouder.
 
Back
Naar boven