XXL Nutrition

Klote dokters

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Ik heb echt een lul van een dokter en eedere keer als ik daar ben behandeld hij mij als een drugs verslaafde. Ik ben wel eens bij heb geweest omdat ik knobbel in mijn borst had/heb, hij heeft er niet eens na gekeken en zei dat het wel vanzelf over gaat. Als je dan vraagt of het misschien door oestrogeen komt dan kijkt hij me aan alsof hij water ziet branden. Ik erger me dood aan die vent.

Ik heb rechts net onder mij rib iets zitten, iedere keer voel ik het langs me rib schieten. Nog iemand die dat heeft of weet wat het is?

Steve :D
 
nope geen idee, dit is ook iets voor een DOKTER om te bekijken. Zit er geen andere dokter, in plaats van die t*ringlijer bij je in de buurt?
 
Ga dan naar de dienstdoende weekend arts dan heb je als het goed is een ander.grtz.:thumbs:
 
Originally posted by Mich
nope geen idee, dit is ook iets voor een DOKTER om te bekijken. Zit er geen andere dokter, in plaats van die t*ringlijer bij je in de buurt?

Weet je wat het eigelijk is, ik ben veel te lui om een andere dokter te vinden. Ik heb het druk met mijn werk en als ik thuis kom heb ik eigelijk geen zin meer om opzoek naar zo'n Lullo te gaan. Ik ga morgen maar naar de weekend dokter of misschien ook wel niet hahaha
 
Originally posted by Big Steve


Weet je wat het eigelijk is, ik ben veel te lui om een andere dokter te vinden. Ik heb het druk met mijn werk en als ik thuis kom heb ik eigelijk geen zin meer om opzoek naar zo'n Lullo te gaan. Ik ga morgen maar naar de weekend dokter of misschien ook wel niet hahaha

Ja, hier kan ik natuurlijk weinig mee. Er zijn genoeg dokters die wel bereid zijn te helpen, maar je moet natuurlijk wel zelf willen. Ik vind het zelf erg belangrijk om een goeie dokter te hebben.
 
Zal waarschijnlijk je zwevende rib zijn. Zit onder je ribbenboog, ongeveer recht onder je tepel, en dan iets naar lateraal. (buitenkant)
Vooral als je iets voorovergebogen gaat zitten, dan kan het het bijna vastpakken,.
Deze zwevende rib kan je inderdaad wel eens langs je andere rib voelen schieten.

Greetz Diverin
 
aah dat is dus wat ik soms voel als ik me buikspieren train ! week da ook weer :)

thnx
 
Originally posted by Diver2000
Zal waarschijnlijk je zwevende rib zijn. Zit onder je ribbenboog, ongeveer recht onder je tepel, en dan iets naar lateraal. (buitenkant)
Vooral als je iets voorovergebogen gaat zitten, dan kan het het bijna vastpakken,.
Deze zwevende rib kan je inderdaad wel eens langs je andere rib voelen schieten.

Greetz Diverin

Ja dat is precies wat ik voel, maar de laatste tijd voelt het een beetje raar aan.
 
Back
Naar boven