MuscleMeat

Klote Oranje!!!

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Waarom trap ik er elke keer weer in ... :(

Elke keer denk ik dat ze weer eens gaan winnen :bawling::bawling:

Ryu zei:
Waarom trap ik er elke keer weer in ... :(

Elke keer denk ik dat ze weer eens gaan winnen :bawling::bawling:

Stel mongolen bij elkaar.
Hij leert het ook niet af om Kluivert en van Nistelrooy op te stellen!

Tja.. en ik heb dikke pret, voetbal mag van mij nl. gestolen worden (weet dat ik hier geen vrienden mee maak), het werd tijd dat die grootverdieners eens lik op stuk kregen van harder werkende (en minder verdienende?) voetballers.

Iedereen weet toch dat Engeland en Schotland (en evt. Wales en Ierland) de voetballanden zijn bij uitstek? Althans, als het om enthousiasme voor de sport gaat?

Espi :banana:

Ben het totaal niet met je eens espi.

Esperantisto zei:
Tja.. en ik heb dikke pret, voetbal mag van mij nl. gestolen worden (weet dat ik hier geen vrienden mee maak), het werd tijd dat die grootverdieners eens lik op stuk kregen van harder werkende (en minder verdienende?) voetballers.
ja... wtf wil je hier nou mee bereiken?

Ff pesten.. maar ja, ik heb gelukkig niet hoeven luisteren/kijken.

Maar dat van die voetballers is toch waar? Kijk maar in die andere draad.

Het heeft mij (en veel andere vrouwen) nooit zo kunnen boeien. Miss omdat wij op school nooit mochten voetballen, etc. Maar ja, hockey en volleybal boeit me ook niet. Geen een balsport eigenlijk.

Geef mij maar: wielrennen en PL!

Espi

Esperantisto zei:

Iedereen weet toch dat Engeland en Schotland (en evt. Wales en Ierland) de voetballanden zijn bij uitstek? Althans, als het om enthousiasme voor de sport gaat?

Espi :banana:

Ach, geld heeft er niks mee te maken. Italianen en Spanjaarden verdienen bij elkaar nog meer centjes en ook daar is er een wereld van verschil. Die jongens zijn hun geld echt wel waard, maar veel toppers in een elftal gooien is geen garantie voor succes. Presteren heeft niks te maken met veel rennen en druk lopen doen. Brazilianen doen geen ene malle moer en Italianen spelen ook 90% van hun wedstrijden met de handrem erop. De juiste spelers, juiste tactiek en op tijd pieken.

In Schotland kunnen ze wel heel enthousiast zijn, maar internationaal hebben ze niks bereikt. Deze wedstrijd laat eens te meer zien dat NL niet effectief genoeg speelt. Op zich echt geen slechte wedstrijd. Het Nederlandse publiek verwacht dat tegenstanders even als amateurs weggespeeld zullen worden. Dat zie je tegenwoordig niet meer. Het zijn allemaal full profs en weten wel een of twee kansjes te creeren. Wat ik erg vind is dat NL toch een paar redelijk goede kansen heeft gekregen en er niet één in weet te schoppen.

Met alle respect voor Schotland, maar als je over twee wedstrijden niet weet te winnen van die gasten heb je niks te zoeken op het EK. De rest van die landen zijn op z'n minst net zo goed en de meesten gewoon stukken beter dan Schotland. Nu wordt het over een paar dagen wel heel erg spannend en lastig, zeker nu Stam (in mij ogen de enige echte betrouwbare verdediger) niet bij zal zijn, maar onmogelijk is het zeker niet.

Haha, Espi toch. Zeg dan gewoon niks meid. En btw, deze thread gaat over het verlies van Holland. Post dan niks over fietsen of over jouw afkeer van het voetbal, off-topic first class. Je bedoelt het misschien goed, maar soms is het gewoon verstandiger om te zwijgen. (maar ze zijn idd wel verwend)

Ben benieuwd woendag, wordt weer of zwaar mazzelen of keihard op je bek gaan.

Lol ik ga meedoen :P

Jullie mogen blij zijn dat nederland nog meedoet wij de Belgen daarentegen liggen der al uit. Maja we zitten met nen ongezonden trainer alleen hebben ze het nog niet door.

Wij niet dan?

hahaha

Goeie Kay!

ik vond nl best redelijk spelen, afgezien van die "fout" van de boer, dat de bal van richting veranderde..het had makkelijk 1-1 of 1-2 kunnen zijn..dikke pech gewoon

ik ben wel van mening dat cocu, giovanni e.d eruit mogen, volgens mij kunnen ze gewoon niet meer goed meelopen

seedorf dan die schele!

die schoot weer over :D

Ryu zei:
seedorf dan die schele!

die schoot weer over :D

maar geen penalty
ach jah advocaat heeft tenminste ook zijn zin gekregen. hij wilde het niet op strafschoppen aan laten komen en dat gebeurt waarschijnlijk ook niet als ze zo blijven spelen.
mijn idee is om die gasten geen loon te geven maar gewoon een flinke winstpremie te beloven.

CQ_Demolisher zei:
ik vond nl best redelijk spelen, afgezien van die "fout" van de boer, dat de bal van richting veranderde..het had makkelijk 1-1 of 1-2 kunnen zijn..dikke pech gewoon

Van Brockhorst maakte de grootste fout door een sliding in te zetten waardoor hij niet meer mee kon lopen met die gast die de één-twee opzette.

Back
Naar boven