MuscleMeat

Klote ,steeds een dikke kop! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Als ik aan het kuren ben, dan krijg ik een dikkere kop word ook wel een volle maansgezicht genoemd ofzo.Ik weet dat het kan liggen aan vocht vasthouden, de vele koolhydraten.Hebben er meer mensen er last van??? ALs ik klaar ben met me kuur, dan begint me kop wat slanker te ogen, maar ja nog niet helemaal naar mij wens.En wat kan je eraan doen om net als je lichaam je kop ook gewoon niet te vet en niet te rond te krijgen???????????
 
Originally posted by Levrone@
Als ik aan het kuren ben, dan krijg ik een dikkere kop word ook wel een volle maansgezicht genoemd ofzo.Ik weet dat het kan liggen aan vocht vasthouden, de vele koolhydraten.Hebben er meer mensen er last van??? ALs ik klaar ben met me kuur, dan begint me kop wat slanker te ogen, maar ja nog niet helemaal naar mij wens.En wat kan je eraan doen om net als je lichaam je kop ook gewoon niet te vet en niet te rond te krijgen???????????
]


droog blijven
 
hehehe.. gezond blijven eten en anti oestro perhaps ??
 
Ik heb er ook last van vooral op m'n buik, en ik krijg een zwemband
 
misschien komt 't ook omdat je al aanleg hebt om dik te worden
 
Nou als je mij bedoelt, ik kan niet echt zeggen dat ik daar aanleg voor heb, maar ik denk dat ik is even dagelijks een tabletje nolva ga nemen voor de oesro's wat te blokken.
 
Originally posted by rob
Nou als je mij bedoelt, ik kan niet echt zeggen dat ik daar aanleg voor heb, maar ik denk dat ik is even dagelijks een tabletje nolva ga nemen voor de oesro's wat te blokken.

lol
nee, bedoelde eigenlijk levrone@
 
Originally posted by Bodyman
misschien komt 't ook omdat je al aanleg hebt om dik te worden

dat zal het wel zijn gezien zijn artikel
 
hmm, dat kan het ook wel zijn ik ben wel stevig geweest ja.Misschien moet ik me cardio opvoeren, en de nolvadex dat kan ik een keer proberen, thanx
 
Ja gewoon wat anti-e's gebruiken
 
al die gekkigheid met cardio opvoeren ed zal weinig uitmaken. Je moet dan ofwel laag in je carbs blijven (wat me niet slim lijkt omdat je kuurt), ofwel anti-estro's gebruiken. Maar ja, je kunt het natuurlijk ook voor lief nemen als je kuurt...
 
wat doet nolva dan??
 
Nolva is een potentieel licht oestrogeen. Hierdoor bezet je je receptoren zodat de sterkere oestrogenen geen effect meer zullen hebben. Het blokkeerd je oestrogenen dus niet, wat naar mijns inzien meer voordelen bied dan een daadwerkelijke blokker.
 
Misschien beetje domme vraag maarre kan je dit ook in een "beginnend iemand" taal uitleggen? Oestrogeen ofzo wat is dat? En Nolva is dux tegen Gyno?? en tegen plofkoppies???
 
Some arimidex every day,
will keep the bloat away.
 
Let op je zout inname lijkt me en ergens op dit forum is een thread over creatine en mensen die daar ook een opgezwollen nek/gezicht van krijgen.
 
Back
Naar boven