Fitness Seller

klote training

Bezoekers in dit topic

phiz

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2009
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Iedereen heeft op zn tijd wel eens een klote trainingsdag... zo ik vandaag, recentelijk begonnen aan rippetoe, dus frequent verhogen van gewicht, vrijdag nog PR's gezet, de maandag daarop echt een k*t training, waarbij ik maar besloten heb om niet te verhogen. Ben nog lang niet op een plateau voor mijn gevoel, genoeg ruimte voor noob-gains, het is denk ik meer het effect van een weekend bier & slecht eten.

Nu is mijn vraag dan ook, hoe vaak hebben jullie een klote trainingsdag, waarop alles een stuk moeilijker lijkt en gewicht tegen lijkt te zitten? Is het verstandig om de rest van de week te deloaden, ivm blessure preventie, of gewoon een dikke vinger naar het afgelopen weekend op te steken, goed te vreten en met volle moed verder te beesten?
 
laatste optie.

ik heb ook wel eens van die dagen. heeft bij mij meestal met rust te maken
 
Als je er van overtuigd bent dat het een momentopname is zou ik voor het laatste gaan.

Worden die momentopnames schering en inslag zou ik voor het eerste gaan met misschien wel de optie een volledige week rust.
 
Ik heb bijna elke maandag een mindere dag omdat ik in het weekend weinig eiwitten binnen krijg, en vaak geen kwaliteits shizzle.
Kwestie van jezelf wat meer opfokken!:D
 
Gewoon zondag ff keihard cardio doen en al dat luie zweet eruit zweten (ik ga meestal ff buiten hardlopen ofzo), en dan maandag weer lekker knallen. Niet dat ik letterlijk het weekend eruit zweet, maar zo voelt het wel tussen de oren.

Soms heb ik maandag dan nog een slechte training, maarja gewoon eroverheen zetten :P.
 
Laatst bewerkt:
slechte dag is nog zeker geen slechte week
 
Je maakt het verschil op de dagen dat je k*t in je vel zit.

Op de dagen dat je lekker in je vel zit traint iedereen hard.

Veel van mijn PR's gezet op dagen met koppijn ed.
Als je je er mentaal eenmaal overheen zet gewoon knallen :D
 
ik had er vandaag een

life goes on , je zult er nog veel hebben
 
eerst voor optie 2 gaan, als dat niet werkt optie 1

mss int weekend ook meer ete en minder scheef gaan :p
 
ik doe niet aan slechte trainingen.
 
Back
Naar boven