XXL Nutrition

KLOTEgevoel bij niet trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
voelen jullie je eigen ook zo k*t als jullie een keer niet hebben getraint of een keer een hele week niet wegens allerlei omstandigheden ? ik ben nu aan t lessen en moet elke maandag overwerken dan dinsdag is er geen vrij trainen woensdag lessen donderdag trainen vrijdag lessen zaterdag trainen voor 12.00
dus maar 2 keer p/w max
kan niet w8ten dat ik verlost ben van dat gekloot
nu komt er geen zak van terecht :mad:
 
Ik heb het ook.....
Ook al issut zelfs soms zo dat het beter is als je niet gaat, bijvoorbeeld als je onwijs moe ben of ziek ben.
Maar dan voel ik me echt suf en slap de dag erna, een lui varken :)
Ik wil dan ookgewoon weer 4x in de week blijven gaan anders word ik echt gek :)
 
ja ik voel me dan als een lui varken ja :D
 
Voel me als ik niet train dag daarna als een zoutzak

Ik heb preciel dezelfde ervaring. Als er op mijn trainingsdag
iets tussenkomt, voel ik mij de dag erop als een zoutzak.
Hoe kunnen wij onze werkgevers duidelijk maken dat BB
belangrijk is om goed te kunnen functioneren op ons werk.
 
heb ook dat gevoel van "ik mis iets" als ik niet ben geweest en dan bedoel ik niet alleen de spierpijn ;)

Maar het werkt ook andersom als je een keer geen zin hebt maar je je zelf toch overhaalt om toch te gaan voel je je na de training ook weer helemaal toppie :D
 
Idd klote als je een keer niet kan helaas komt dat wel voor, ik probeer dat dan wel weer te compenseren door indien mogelijk de week erop een keer meer te gaan trainen.

Maar idd t'is klote als je op een geplande trainingsdag niet kan trainen !!

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik heb me zelf voorgenomen om deze week niet te trainen om mijn lichaam eens een keer rust te gunnen. Moet zeggen dat ik last heb van afkickverschijnselen enzo! Ik ben de hele dag door hyper!!! :nut:
 
Precies zoals nofinger zegt.

Verder heb ik zelf af en toe diensten van het werk (avond/nacht/bereikbaarheid door de week en in het weekend), en het is dan zo af en toe wel eens aanpassen hier en daar.
Voordeel daarvan is dat ik wel op andere tijden kan gaan trainen, zoals overdag en s'middags. Nadeel is dan weer wel dat ik in mijn uppie moet omdat Diver alleen s'avonds kan.
Dus dan is het voor mij vaak een cardioworkout...

Greetz ;)

Laatst waren ze op het werk bezig om sporten op het werk te promoten (gratis). Het zou gaan over fitness, en iets in de trend van groepsbezigheden onder leiding van de fysiotherapie.
Maar ja, aangezien ik elke dag mezelf haast om vanuit Amsterdam zo snel mogelijk thuis te komen met de trein, om dan snel te kunnen eten, en om 19uur bij de sportschool te kunnen zijn, vond ik dit voor mijzelf geen optie. Lijkt me overigens wel eens leuk om te gaan kijken als ze ermee gaan starten...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven