AndroidHealthClinic

Kn@lschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_43562

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
9.431
Waardering
210
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Dag 1 (maandag)

Incline dumbbell press 4keer10
Flat barbell press 4keer 10
Cable flyes 4keer 10
Machine press 4keer 10
Skull crusher (bankje 45°) 4keer10

Dinsdag rust

Dag2 (woensdag)

Bent over row 4keer 10
Dumbbell row 4keer 10
Cable pull 4keer 10 (naar borst)
Deadlift 5keer 8
Barbell shrugs 4keer 10
Preacher curl 4keer 10

Donderdag rust

Dag 3 (vrijdag)

Squat 5keer 10
Legpress 4keer 10
Leg extension 4keer 10
Stiffed leg deadlift 4keer 10
Leg curl 4keer 10
Farmer walks 3rondjes
French press (bankje 45°) 4keer 10
Dumbbell extension 4keer 10
Cable extension 4keer 10

Dag4 (zaterdag)

Dumbbell shoulder press 4keer 10
Side lateral raise 4keer 10
Front raise 4keer 10
Back raise 4keer 10
Upright row 4keer 10
Dumbbell shrugs 4keer 10
Bicep curls (ez stang) 4keer 10
Concentration curls 4keer 10
Reverzed gripped curls 4keer 10


Ik heb dit schema van markie ik ben er best tevreden over . Wat zouden jullie aanpassen of zouden jullie het zo houden en zeg ook waarom.
 
Je gaat vrijdag en zaterdag 2 uur nodig hebben om dat af te werken, kerel... Ik vind 't niet zo denderend. Te veel sets, zeker op vrijdag en zaterdag, en een povere indeling van je week imo.
 
pover?? EHrm zeg ook waarom je zegt teveel sets maar verder nix :s
 
indekay bedoelt gewoon dat 6 benenoefeningen en 5 schouderoefeningen op een dag een lichte overkill is.

Zeker als je dat dan nog aanvult met 3/4 oefeningen voor andere spiergroepen.
 
hoe lang train je al? dit ziet er bijna uit als een prof bodybuild schema. als ik dit zou doen zou ik 10 dagen spierpijn hebben.
 
ik train al 9maand en dit is een prof schema van markie :D
 
ik zou zeggen probeer het eens, je komt er vanzelf wel achter. en wie is markie?
 
Je gaat vrijdag en zaterdag 2 uur nodig hebben om dat af te werken, kerel... Ik vind 't niet zo denderend. Te veel sets, zeker op vrijdag en zaterdag, en een povere indeling van je week imo.

Ik had hem een schema gegeven met oefeningen of/of you snap :D

Ik had hem mijn schema gegeven ik doe sets van 3. En ja ook met iets minder oefeningen. Is via de msn niet goed eruit gekomen zie ik.
 
Laatst bewerkt:
Moeten dus 3 setjes zijn.

Farmer kun je eruit halen.

Upright row kan je eruit halen
 
en waarom adviseer je dit schema aan iemand die nog geen jaar traint?
 
als dit schema bij hem werkt waarom bij mij niet alsje al eens 9maand traint dan kan je al best wat oefeningen correct uitvoeren en ik stoef niet maar aangezien mijn leeftijd vreet en train ik hard. En nog eens thnx to markie :P
 
en waarom adviseer je dit schema aan iemand die nog geen jaar traint?

Hij wilde naar 4 dagen split ik heb hem mijn schema gegeven waar ik nu mee train. Als hij slim is pas hij hem zelf aan. Een beetje onderzoek kan geen kwaad.
 
en ik doe 4 setjes omdat ik 1e setje light wheight ga als opwarming .
 
als dit schema bij hem werkt waarom bij mij niet alsje al eens 9maand traint dan kan je al best wat oefeningen correct uitvoeren en ik stoef niet maar aangezien mijn leeftijd vreet en train ik hard. En nog eens thnx to markie :P

Ik zou wel wat aanpassingen doen, omdat ik via de msn heel wat oefeningen zei of dit of dat. Schouders training is voor jou way to much. Been training weet ik niet. Kan mijn niet genoeg zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij wilde naar 4 dagen split ik heb hem mijn schema gegeven waar ik nu mee train. Als hij slim is pas hij hem zelf aan. Een beetje onderzoek kan geen kwaad.

welke aanpassingen zou je adviseren dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou elke spiergroep gewoon 2 keer per week trainen. maar dat is mijn mening. niet meer dan 2 oefeningen per spiergroup. 4 setjes ben ik wel positief over.
 
mya maar benen vink juist leuk dat heavy is ik was voor dit schema totaal verkeerd bezig ik deed iedre training full body en klooide maar wat aan met oefeningen :s Nu is er tenminste een structuur.
 
Back
Naar boven