MuscleMeat

Knak Linker Elleboog

Bezoekers in dit topic

hallo1234

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
15
Waardering
0
Heb 2 jaar muay thai gedaan, en kreeg toen last van overbelaste polsen.

Ben er 3 maanden mee opgehouden.

Nu eindelijk was het weer zover, 3 weken getrained rustig opgebouwd.
En heb het volgende lichamelijke klacht ( gaat lekker zo ), een knak in mn elleboog als ik wakker word of mn arm strek heb ik soms een pijnlijke knak.

Nu voelt het geirriteerd aan, maar pijn heb ik niet meer. Kan mn arm gewoon volledig strekken alleen ben vandaag niet naar training geweest omdat ik het nog niet aandurfde. Kan overstrekking geweest zijn, alleen met kickboxen ontkom je er niet aan dat je een keer mis slaat of als iemand de pads vasthoud dat je een keer voorbijschiet.

Terwijl ik hier echt nog in die 2 jaar tijd in het verleden last van heb gehad...

Weet iemand wat ik hiermee aanmoed? Doortrainen of niet? Of na 3 maanden rust en weer trainen, nu weeeeer rust nemen.

alvast bedankt
 
misschien moet je even langs de huisarts gaan, die kan waarschijnlijk wel uitsluitsel geven, je moet in elk geval niet gaan forceren.

succes ermee:thumbup:
 
wat je kunt doen is je biceps goed ontwikkelen deze remt de strekking bij het stoten het kost je wel wat stoot snelheid,ook altijd goed een vuist maken bij het stoten en flink opwarmen je ellebogen eventueel je elleboog tapen zodat je geen volledige strekking kunt maken totdat het hersteld is.succes
 
thx voor de tip zal ermee bezig gaan met mn bicep ontwikkelen.
 
Back
Naar boven