Fitness Seller

Knal schema! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Hee gasten,
maandag ga ik met dit nieuwe schema aan de gang, als er geen dingen verbeterd of verandert moeten worden!
Kijk er even naar en ik hoor graag wat jullie er van vinden!

Animallegs
 
Laatst bewerkt:
Ik zou minder DL's per set doen en meer sets maken...Zo blijft je form beter en kun je zwaarder.

En ik zou de Leg curls met meer reps doen... Jay zegt dat ze niet zo erg reageren op gewicht maar meer op reps (ik zeg niet dat pro's altijd gelijk hebben maar ik denk dat hij weet waar hij over praat). Calf raises zelfde verhaal...

Dit is mijn mening er over...

Succes iig!
 
Ik zou minder DL's per set doen en meer sets maken...Zo blijft je form beter en kun je zwaarder.

En ik zou de Leg curls met meer reps doen... Jay zegt dat ze niet zo erg reageren op gewicht maar meer op reps (ik zeg niet dat pro's altijd gelijk hebben maar ik denk dat hij weet waar hij over praat). Calf raises zelfde verhaal...

Dit is mijn mening er over...

Succes iig!

deadlift naar 4/6?
leg curls/calves hetzelfde?
 
deadlift naar 4/6?
leg curls/calves hetzelfde?

Ja deadlift iets van 5x5...

Calves zou ik proberen op *x20 en hams weet ik niet precies...iig is reps belangrijker dan het gewicht wat je gebruikt dus dat kun je gaan uitproberen...

voor calves doe ik altijd 3x20 +1 dropset.
 
Ja deadlift iets van 5x5...

Calves zou ik proberen op *x20 en hams weet ik niet precies...iig is reps belangrijker dan het gewicht wat je gebruikt dus dat kun je gaan uitproberen...

voor calves doe ik altijd 3x20 +1 dropset.

Dropset?
 
12 oefeningen voor een totaal van 44 sets op woesndag? o.O :eek::eek::eek: Haal die onzinnig vele curls eruit, en doe in plaats daarvoor een extra set bench press/close-grip bench press. Compound >>>> 'Isolatie'

Op donderdag kan je beter Full Contact twists doen en sit ups op een decline bench press bankje (sorry, benchpressers :o ) met een barbell (met gewicht )op je schouders/borst

45 Sets op dinsdag? :eek::eek::eek::eek::eek:

Neem 3 squat varianten, Full Contact twists en barbell sit-ups. 3x5 voor de FCT en BSU, squat varianten moet je zelf weten.


Even als begin...
 
12 oefeningen voor een totaal van 44 sets op woesndag? o.O :eek::eek::eek: Haal die onzinnig vele curls eruit, en doe in plaats daarvoor een extra set bench press/close-grip bench press. Compound >>>> 'Isolatie'

Op donderdag kan je beter Full Contact twists doen en sit ups op een decline bench press bankje (sorry, benchpressers :o ) met een barbell (met gewicht )op je schouders/borst

45 Sets op dinsdag? :eek::eek::eek::eek::eek:

Neem 3 squat varianten, Full Contact twists en barbell sit-ups. 3x5 voor de FCT en BSU, squat varianten moet je zelf weten.


Even als begin...

Hoe zou ik het moeten doen dan?
3x6 voor op dinsdag?

Neem 3 squat varianten, Full Contact twists en barbell sit-ups. 3x5 voor de FCT en BSU, squat varianten moet je zelf weten.

verklaar je nader? thnx anyway!!
 
Full Contact Twists, voor de obliques. (D)BSU ((Decline)Barbell Sit-Up), voor de rectus abdominis, moet je ook met een goed gewicht aanpakken, ipv 100 sit-ups (voorbeeld). De obliques, net als de rectus abdominis en de buikspieren daar omheen zijn net zo opgebouwd als de andere spieren in je lichaam, en moeten dus ook gewoon met een stevig gewicht aangepakt worden.
In plaats van de FCT kan je ook de one-handed deadlift (suitcase deadlift) nemen. Is ook nog eens een goede grip oefening :D
Je kan in een piramide gaan werken. 8-5-3 lijkt me een goede reprange. Voor de front squats niet meer dan 3 reps doen per set. Overhead Squat hetzelfde.
 
6 sets voor biceps en 6 sets voor triceps is genoeg.
 
Back
Naar boven