XXL Nutrition

Knallerkuur?

Bezoekers in dit topic

Armyofone92

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 feb 2015
Berichten
514
Waardering
79
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
8%
Hey mannen ,

Ok dus heb even besloten de trenbolone links te laten liggen voor deze kuur, en ben van plan indien ik de resultaten goed genoeg vind dus even geen tren meer te nemen.

Dit wil ik de komende 16 weken gaan doen en hopelijk is dit me laatste kuur dit jaar.

Week 1-16 test e 500 mg
Week 1-14 bold 600 mg
Week 1-14 primo 600 mg
Week 1-14 mast enanthate 600 mg
Ik ga ook nog even wat mast prop eerste weken zetten voor een lekkere start dat vooral mentaal erg helpt bij mij.

Mijn doel is om eigenlijk zoveel mogelijk lbm te winnen en het vetpercentage vrijwel hetzelfde te houden. Ik ben dan ook van plan om me calorieën op te schroeven naar 500 boven onderhoud wat op z'n 3600 kcals uitkomt. Beetje uitgebalanceerd dieet wil ik volgen met eigenlijk voldoende van alles, geen low dit low dat , eiwitiname blijft wel 35-40% van me totale calorieën bestaan. Vinden jullie dit een goede kuur, of is bijvoorbeeld de bold een nutteloze aanvulling en onnodig. Heb nooit Bold genomen en wil het dus uitproberen , en kijken of het wat voor mij doet. Ik neem aan dat een ai in deze kuur niet echt noodzakelijk is , aangezien ik redelijk wat mast zet , en er geen sterke oestrogene activiteit zal zijn . Bold automatiseert 50% heb ik ergens gelezen maar heb het altijd bij de hand indien het toch nodig is. Even jullie mening aub . Bedankt
 
Jeej iemand vind m'n kuurtjes leuk :D
Mast kun je weghouden, mast-p ook.
Ikzelf ga het zo doen: 300sust 800bold 600primo na een week of 10 verhoog ik de sust naar 600mg, vanaf week 12 doe ik er halotestin bij.
Totaal 16 weken samen
Ipv halo kun je high dose anavar erbij doen op het laatste. Die extra pomp en kracht naast de gains die je gemaakt hebt maken je echt een beest in de gym
 
Denk je dat mast niets toevoegt aan deze kuur, vind het wel echt een heerlijk middeltje. Als ik mast weglaat ga ik wel de primo op 800 mg zetten en Bold ook op 800 mg . Anavar kan een optie zijn laatste 6 weken
 
Zie mast als louwen River cola van de Aldi en primo als ijskoude Coca-Cola met ijsklontjes :p
 
Mast heeft toch zeker meerwaarde in een cruise en tegen gyno bij hoge oestrogeen waardes. In deze kuur idd overbodig. Zou wel zorgen dat je echte rimobolan uit Turkije weet te fixen en niet blind varen op UG.
 
Zie mast als louwen River cola van de Aldi en primo als ijskoude Coca-Cola met ijsklontjes :p
Mast is anders wel echt een goede hardening aas , en alles ziet er beter uit op mast . Maar indd mast is het zwakkere broertje van primo in dit opzicht, primo doet alles beter van wat mast kan doen
 
haha ja op 1 gram zal primo best werken en precies wat je zegt: je hebt niet echt het idee dat je On bent zoals met tren.

Nee maar je hebt ook alle sides die je met tren hebt ook niet met primo, geen agressie , zweten , prolactine, Hoge bloeddruk. Dit allemaal geeft primo niet , als primo een bijwerking zal geven is het dht gerelateerd , haaruitval kan voorkomen en acne maar dit is zelden ook bij mij kreeg ik geen acne erop en dit op 1 gram. Als je de voordelen tegen de nadelen gaat vergelijken wint primo het van Tren, behalve op de kostprijs .
 
en primo en tren samen is het beste van beide? :P
 
Nee dat zeg ik niet, ik bedoel dat primo vanwege dat het zo mild is in bijwerkingen een betere keus is als tren als je even de kostprijs wegdenkt. Je moet de voordelen tegen de nadelen zetten en vergelijken
 
Hoe ga je al die mg verdelen over de week?
Zet je 2 keer?
 
Heb al een schema gemaakt

Maandag : primo 3 ml , mast 1 ml
Dinsdag : Test e 1 ml , bold 3 ml
Donderdag : primo 3 ml , mast 1 ml
Vrijdag : Test e 1 ml , mast 1 ml , 2 ml primo

Eigenlijk enkel glutes, de schouders geef ik even rust die houd ik liever voor kortere esters. Moet lukken lijkt mij
Primo ga ik toch op 800 zetten , bold 600 en mast toch erbij laten lopen op 600 , test 500.
Ik kan ook de mast e eruit halen en voor de laatste 6 weken mast prop en var toevoegen
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Om de dag in de glutes 4ml naar binnen fietsen... Zo heb ik het tijdens een frontload ook een x gedaan... Geeeen succes. Trok ik de gear van de dag ervoor op was helemaal wit pusachtig van kleur. Heb ik nog een topic van gemaakt.

Zal wel rouleren man straks heb je hetzelfde probleem.
 
benen kan je ook heel veel in kwijt.

gewoon rouleren.
 
Ik snap de keuze van de mast niet dat zijn overbodige milliliters en milligrammen maar oke als je het persee wil doen dan houd ik je niet tegen :)
Je kunt beter je quats erbij nemen anders ga je uiteindelijk alles in littekenweefsel prikken en komen niet alle mg'en door. Triceps vind ik zelf ook een makkelijke plek om te injecteren en na een paar weekjes kun je alsnog de schouders weer volproppen :D
 
Back
Naar boven