AndroidHealthClinic

Knie ontstoken

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
Hi,

Mijn rechterknie is ontstoken, wat ik moet ik nu doen met benen? Lichte gewichten, geen squats...of mijn knie laten rusten en geen benen trainen?

Grtz
 
gewoon laten rusten
 
kun je niet beter een geneesheer contacteren dan op een forum te vragen? je weet nooit wat voor bullshit advies je hier kunt krijgen :)

Maar zoals Fable zegt, rusten kan nooit kwaad.

veel beterschap alleszins!
 
Rust
Ontstekingsremmers
Ijs
 
Rusten lijkt me wel zo handig.
 
Terugsteken!

Hehe nee, gewoon naar de dokter gaan.. Mensen op DBB Zijn geen artsen, dus advies is niet aan te raden. Mijne dus ook niet.. Vooral niet naar de dokter gaan :p

No seriously... Dokter ;)
 
Damn **** e! Eerst last aan mijn schenen, nu ik daar bijna verlost van ben, beginnen men knieën..
 
pees ontsteking?? als het dat is, ik heb patella pees ontstoken onder knieschijf. ga naar fysio als je dat hebt. is fking irritant omdat je maar 1x tever hoeft te gaan en je kunt weer opnieuw beginnen.
als het dat niet is geen idee, rust/ijs. ontstekingsremmers hoor ik veel verhalen van dat het niet helpt alleen de pijn verzacht waardoor je de werkelijke ontsteking niet minder van laat worden alleen wat uitstelt. not srs if true maar zou er niet aan beginne
 
ik had ook een ontsteking aan de bovenkant van de patellapees, na aankloten met hoge dosering ibuprofen, lichter squatten wat niet hielp maar een maand volledige rust genomen, is ****ed maar het is gelukkig wel weg nu.
 
kan het niet laten: Haal eerst die pijl eruit!:trollface:


Ontopic: raadpleeg een dokter. ;)
 
Hmm idd toch ff naar de sportdokter gaan. Thx
 
Een ontsteking moet worden gediagnosticeerd naar aard en lokatie. Het eerste kan door de bank genomen beter door een arts worden gedaan, dan door een fysio- of manueeltherapeut. In het tweede is een therapeut over het algemeen wat vaardiger.

Richtlijn: zit er een spoelvormige zwelling thv het kniegewricht, dan is het waarschijnlijk intra-articulair. Kleinere, meer gelokaliseerde zwellingen passen meer bij ontstekingen van oppervlakkige structuren (pezen, spieren, bursae)
Controleer verder zorgvuldig je huid om te zien of je ergens wondjes hebt (gehad); zij kunnen een aanleiding zijn geweest voor een bacterieel infect. Verder zijn er nog -minder waarschijnlijke- virale routes voor ontsteking.
 
Het is vooral pijnlijk als mijn knie lang gebogen is
 
Het is vooral pijnlijk als mijn knie lang gebogen is

Dat helpt de verdere diagnostiek helaas niets. Alleen 'live' beoordeling zal je uitsluitsel kunnen geven.
 
Kan iemand dit topic sluiten please? Dit is gewoon gezeik! Als hij weigert naar de dokter te gaan en blijft posten hier met stomme vragen waar we niets mee kunnen gaat hem toch niets helpen.

Ga je toch lekker niet naar een dokter! Zelf weten.
 
Rust
Ontstekingsremmers
Ijs


Hahah, ik las:

Rijst
Ontstekingremmers
Ijs

Maar het mocht helaas niet zo zijn.


Dus een goede tip van mijn kant:

Rijst!
 
@bicepm: Uh kerel, ik zeg toch juist dat ik naar de dokter ga. Doe is normaal man, andere kerels posten goede info en jij moet de felle uithangen?
 
Back
Naar boven