MuscleMeat

Knie pijn na schop.

Bezoekers in dit topic

Turtcas

Novice
Lid geworden
8 aug 2017
Berichten
3
Waardering
0
Goeie dag mensjes.

ik loop nu al een ruime periode (2maanden) met last van mijn knie. Tijdens een festival met een moshpit kreeg ik een klap tegen mij rechter knie. Nou kon ik daar 2 weken niet goed op lopen en bleef ik dus thuis.

Nu loop ik er op en het gaat opzich wel prima. Alleen soms als ik een hoge stap moet nemen waarbij mij knie buigt krijg ik er een onzettende pijnlijke steek/branderig gevoel. zodra het gebeurt kan ik mij been niet meer strekken en mij voet op de grond zetten.

Als dit gebeurt moet ik 10-15min even zitten en dan gaat het wel weer,


Heeft er iemand enig idee wat dit kan zijn?
 
Wat zei de huisarts?
 
Ahhh.. Misschien wel verstandig? Wij kunnen hier op afstand geen advies geven, noch zijn wij dokters.. Wij kunnen alleen speculeren.. Een huisarts kan je aan echt onderzoek onderwerpen. 2 maanden met een pijnlijke knie lopen en af en toe er niet op kunnen staan en lopen is niet echt iets waarvan je kunt zeggen "boeiend". Althans vind ik.

Niemand gaat je hier aan een antwoord kunnen helpen waar je wat aan hebt, dus als je echt wilt weten wat er aan de hand is -> Huisarts.
 
Ahhh.. Misschien wel verstandig? Wij kunnen hier op afstand geen advies geven, noch zijn wij dokters.. Wij kunnen alleen speculeren.. Een huisarts kan je aan echt onderzoek onderwerpen. 2 maanden met een pijnlijke knie lopen en af en toe er niet op kunnen staan en lopen is niet echt iets waarvan je kunt zeggen "boeiend". Althans vind ik.

Niemand gaat je hier aan een antwoord kunnen helpen waar je wat aan hebt, dus als je echt wilt weten wat er aan de hand is -> Huisarts.

Ja ik ga deze week even langs. Hoop alleen niet dat ik geopereerd moet worden.
 
Klinktt als meniscusletsel.
 
Back
Naar boven