Fitness Seller

Knie sleeves

  • Topic starter Dinoo
  • Startdatum
  • Reacties 30
  • Weergaven 3K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Voor jou doel voldoet de 5mm ook prima. Ik warm altijd op met Crosstrainer voor ik me benen train. Zelf als 52 jarige gaat gaat prima.
 
Ben zelf erg tevreden over deze 'goedkopere' kneesleeves.
Ik heb deze ook maar bij mij verschuiven ze best vaak
Heb ook SBD geprobeerd en imo als je echt goede shit wilt moet je gewoon SBD halen
 
Idem een belt, ding gaat al om bij opwarm gewichten.
Zie tegenwoordig iedereen haast sleeves dragen, nog nooit gebruikt die dingen :')

Dit zie ik dus ook steeds meer. Voorheen hadden mensen handschoentjes aan en een enkeling straps bij het deadliften.
Tegenwoordig full equipt op de loopband en bij de eerste schijf op de barbell meteen riem om. Heb het bij squats maar ook bij de bench inmiddels gezien.

Zelf nog nooit een riem of sleeves gebruikt. Toen ik begon met sporten wel straps bij het deadliften maar dat is ook al weer even geleden.

Ik sport bij een kleine sportschool maar daar liggen zelfs diverse maten riemen die iedereen kan gebruiken.
 
Dit zie ik dus ook steeds meer. Voorheen hadden mensen handschoentjes aan en een enkeling straps bij het deadliften.
Tegenwoordig full equipt op de loopband en bij de eerste schijf op de barbell meteen riem om. Heb het bij squats maar ook bij de bench inmiddels gezien.

Zelf nog nooit een riem of sleeves gebruikt. Toen ik begon met sporten wel straps bij het deadliften maar dat is ook al weer even geleden.

Ik sport bij een kleine sportschool maar daar liggen zelfs diverse maten riemen die iedereen kan gebruiken.
Als je echt last van je knieën hebt kan ik sleeves nog begrijpen maar het lijkt dan wel alsof iedereen oppeens last heeft ervan.

Kwa riem hebben mensen het idee dat het blessures voorkomt terwijl het gewoon een vals gevoel van veiligheid creëert.
 
Het is meer een modeverschijnsel tegenwoordig. Je bent niet hardecore als je niet met sleeves etc de sportschool binnenloopt.
 
Ik heb gewoon een paar bij de Decathlon gehaald. Heel blij met de ondersteuning dat ze geven.
 
Ik geef de voorkeur aan kneewraps over sleeves. Maar either one zeker aan te raden als je je knieën wilt sparen over time.
 
Ik heb deze ook maar bij mij verschuiven ze best vaak
Heb ook SBD geprobeerd en imo als je echt goede shit wilt moet je gewoon SBD halen
Heb ik geen last van gehad:) maar SBD is ongetwijfeld beter.
 
Heb ik geen last van gehad:) maar SBD is ongetwijfeld beter.
Kan wellicht met de maat te maken hebben, heb maat S, denk dat ik groter had moeten bestellen
Maar die SBD sleeves wil je zo klein mogelijk
 
Het is meer een modeverschijnsel tegenwoordig. Je bent niet hardecore als je niet met sleeves etc de sportschool binnenloopt.
Hahaha het is wel duidelijk dat je geen fan bent van sleeves etc. Ik denk dat ik er wel profijt van kan hebben. Gebruik een riem bijvoorbeeld ook alleen voor de topsets.

In mn sportschool waar ik train vinden ze het blijkbaar een goed idee om de achterdeur de hele dag open te laten staan, dus toen het vd week 10 graden was en ik benen wilde trainen had ik wel graag sleeves gehad 😂
 
Hahaha het is wel duidelijk dat je geen fan bent van sleeves etc. Ik denk dat ik er wel profijt van kan hebben. Gebruik een riem bijvoorbeeld ook alleen voor de topsets.

In mn sportschool waar ik train vinden ze het blijkbaar een goed idee om de achterdeur de hele dag open te laten staan, dus toen het vd week 10 graden was en ik benen wilde trainen had ik wel graag sleeves gehad 😂
Niet allen ik, maar het was voor je topicstart al duidelijk dat je SBD wou kopen. Als je last hebt, of vaker last krijgt tijdens of vlak na je training kun je dat best gebruiken. Voor het doel wat jij wilt voldoende 5mm goed. waar ik train is het nu graad of 14. Tocht is altijd slecht natuurlijk
 
Back
Naar boven