Fitness Seller

Kniebandages gewichtheffen

Bezoekers in dit topic

Ik kan hier geen youtubefilmpjes openen (zit op het werk) maar ik veronderstel dat je het over wraps hebt?

www.goodlift.cz us een goeie en goedkope site met goeie service, ze hebben wraps die ideaal zijn voor beginners (red devil)

(als het was anders was, mijn excuses :p)
 
wraps ja. maar goodlift is dat niet powerlifting? moet niet van die uber grote en strakke dingen hebben zoals in het powerlifting.
 
Ik weet niet of dat wraps zijn, lijkt mij eerder een soort ondersteunend verband. Ik denk dat mensen met meer ervaring in het gewichtheffen je wel kunnen verder helpen.
 
Ik weet niet of dat wraps zijn, lijkt mij eerder een soort ondersteunend verband. Ik denk dat mensen met meer ervaring in het gewichtheffen je wel kunnen verder helpen.

ja dat bedoel ik ook dat ondersteunende verband of hoe je dat ook noemt, om je knieën mee te wrappen. die powerlifting wraps zijn wel erg lang en strak denk ik. het is niet de bedoeling dat ik meer kilo's ga squatten door die wraps. gewoon als extra comfort en ondersteuning bij het vele squatten en cleanen etc.
 
Pl wraps mogen ook niet bij gewichtheffen, dacht ik.
 
Back
Naar boven