XXL Nutrition

knijphalter kopen hoeveel weerstand?

Bezoekers in dit topic

alexc

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2005
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
21%
wat is een goede weerstand in kilo's voor een knijphalter voor ongetraind iemand met normaal postuur.

Alvast bedankt voor de reatie
 
wat is een goede weerstand in kilo's voor een knijphalter voor ongetraind iemand met normaal postuur.

Alvast bedankt voor de reatie
Het is erg lastig om op basis van deze info iets aan te raden, want de gripkracht van een ongetraind iemand kan verschillen van persoon tot persoon. Er zijn ongetrainde personen die van nature een sterke gripkracht hebben, terwijl iemand anders juist een hele zwakke grip kan hebben.

Wij verkopen de RB Handgrippers (van Robert Baraban) en in de productbeschrijving vind je een algemene aanbeveling. Ik denk dat jij de RB130 of RB160 zou kunnen overwegen. Als je van nature een sterke grip hebt misschien zelfs de RB180.

Je kunt eventueel ook twee of drie verschillende handgrippers kopen en deze uitproberen en de rest retourneren (binnen 14 dagen). Een andere optie is om een Verstelbare Handgripper aan te schaffen, daarmee kun je licht beginnen en die zul je ook nooit ontgroeien omdat je de weerstand steeds zwaarder kunt verstellen.

Tot slot is het nog belangrijk om te beseffen dat de weerstand van elke gripper kan verschillen, dus zelfs van dezelfde gripper van hetzelfde merk. Dat komt door het productieproces van de veren. Een klant attendeerde mij eens op de website van GripRatings.com, waar je een handig overzicht vindt met daarin de gemeten weerstand van de grootste merken grippers.
 
Hey ik ga daar kijken, bedankt voor de uitgebreide info! top!
 
Fitness Seller
even een ander vraagje, jullie verkopen geen blood flow restriction producten?
 
Back
Naar boven