MuscleMeat

Knobbel achter rechter tepel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sannoo

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2011
Berichten
58
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
107kg
Vetpercentage
19%
Een vriend van mij, die niet actief is op dit forum, kuurt nu 2 weken ( 2 ml test en tren ) en heeft een knobbel achter zn rechter tepel?

Is dit gyno? En zo ja wat kan hij hier het beste tegen doen?



Bvd
 
En stoppen met kuren?
 
Had hij dit eerder al?

Ben er een lange tijd terug ook van geschrokken en ermee naar de huisarts gegaan. Bleek het 1 of ander bultje wat er hoort te zitten (benaming kwijt).
 
Lijkt me niet noodzakelijk. Wel meteen actie op de gyno ondernemen!

Goed man bedankt voor je hulp, ik neem aan 20 mg nolva per dag maar voor hoelang?

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 01:05 ----------

Had hij dit eerder al?

Ben er een lange tijd terug ook van geschrokken en ermee naar de huisarts gegaan. Bleek het 1 of ander bultje wat er hoort te zitten (benaming kwijt).

Tis zn eerste kuur, dus nee. Maar het is een duidelijke knobbel hoor ik heb het zelf gevoeld. En de andere kant is goed.
 
eerste kuur meteen aan de tren...dat is dus 1 van de redenen waarom mensen hier zoveel waarschuwen : doe je eerste kuur gewoon Test only om te kijken hoe je reageerd op roids, ff verder zoekfunctie gebruiken zoveel topics over wat te doen
 
Hoop niet voor hem dat het prolactine gyno is, kom veel voor icm tren. Kan hij straks zijn eigen kinderen borstbvoeding geven......
 
Hoop niet voor hem dat het prolactine gyno is, kom veel voor icm tren. Kan hij straks zijn eigen kinderen borstbvoeding geven......

Hoe kom je erachter of het dát is?

En dan heb ik nog een vraagje,

Moet hij nou enkel op test verdergaan of kan hij de tren er gewoon bij blijven gebruiken?
 
Hoe kom je erachter of het dát is?

En dan heb ik nog een vraagje,

Moet hij nou enkel op test verdergaan of kan hij de tren er gewoon bij blijven gebruiken?

Laat hem eerst maar is zelf lid worden hier. Die een vriend van me verhalen blablabla dat geloof ik wel.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 11:30 ----------

Goed man bedankt voor je hulp, ik neem aan 20 mg nolva per dag maar voor hoelang?
.


dat zal wel helpen idd als de gyno tren gerealteerd is............NOT
 
Laat hem eerst maar is zelf lid worden hier. Die een vriend van me verhalen blablabla dat geloof ik wel.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 11:30 ----------



dat zal wel helpen idd als de gyno tren gerealteerd is............NOT

^-- dus dat.

laat hem die tren er maar uit flikkeren en dan aankijken hoe t gaat
 
^-- dus dat.

laat hem die tren er maar uit flikkeren en dan aankijken hoe t gaat


Bedankt voor je hulp Kix,
Ik ga het hem zeggen.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 12:18 ----------

@ supervos

Sorry maar zon antwoord kan ik echt niks mee, hij heeft niet de behoefte om hier lid te worden, nou dat moet hij weten, ik maak me alleen zorgen om hem, vandaar mijn vragen..
 
sanno: tren er uit, en elke dag 1 tab nolva en dan effe aankijken of de knobbel weg gaat
 
Zou maar lekker aan de letro gaan ipv nolva.
 
sanno: tren er uit, en elke dag 1 tab nolva en dan effe aankijken of de knobbel weg gaat

om ook maar ff te helpen dan :D.

Tren er direct uit. Hij kan sowieso nog 2 weken nagenieten.

1 tab arofixen per dag

helpt dat niet, dan letro zoals hierboven al wordt vermeld.

suc6
 
om ook maar ff te helpen dan :D.

Tren er direct uit. Hij kan sowieso nog 2 weken nagenieten.

1 tab arofixen per dag

helpt dat niet, dan letro zoals hierboven al wordt vermeld.

suc6

heerlijk die lange esters :D:D
 
Het enigste wat hij, ik trouwens ook, kan krijgen is Nolvadex.. Iets anders heeft hij niet, dus dan gaan we het eerst daar mee proberen.

Bedankt heren voor de adviezen, voor meer tips mogen jullie me ook een bericht sturen groetjes
 
Back
Naar boven