Fitness Seller

knobbel op buik

Bezoekers in dit topic

zoeren

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Wie weet wat het kan zijn. Op mijn buik zit onder mijn huid een harde bobbel/ schijf die als je er erg hard op drukt gevoelig is. Sinds kort is er aan de andere kant van mijn buik een bij gekomen welke wat puntiger is. Is dit een vetbult.

zijn het niet je blokjes?

maar ff serieus, ga eens na de dokter...

lees anders eens:
[Link niet meer beschikbaar]

Ieuw... klinkt naar iets uit Alien :eek:

Ik was er allang mee naar de dokter geweest......!

denk dat het vetbulten zijn!! Das geen pretje want weghalen deed bij mij vroeger ****ing pijn

Klinkt idd als een lipoom oid, plaatselijk vetgezwel dat is niet kwaadaardig maar zou idd even zekerheid halen bij een arts ???

hehe, denk idd ook een lipoom..
als je ergens hard op drukt, is het meestal toch altijd gevoelig ???

Hmmm... idd maar best eens naar de dokter gaan.

Ga anders eens liggen op je rug en hef je hoofd een beetje op van de grond. Wordt het knobbeltje dan groter/kleiner ?

ik heb deze zogenaamde vetbulten ook ik heb er meerdere op mijn armen dit kan verder geen kwaad ook voor bodybuilding niet. Zou echter wel even laten bevestigen door dokter maar mij is in elk geval verteld als het pijn doet/gevoelig is is het geen kanker dus maak je verder geen zorgen.

Geen ramp maar het leeft zn eigen leventje het onttrekt zich op een of andere manier aan je stofwisseling. Dat is dus niet zo cool als je mooi droog bent en dan zit daar nog zo'n softe bobbel.

Plastisch chirurg ofzo kan dat wel weghalen. Leegzuigen ofzo.

ik heb er ook al jaren 1 op m'n buik. je kan em gewoon vastpakken. wat mij is opgevallen is naarmate ik droger ben dat ie steeds kleiner wordt. zolang je er geen last van hebt en ie niet te groot is zou ik em laten zitten anders krijg je een aanzienlijk litteken.

Terug
Naar boven