Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie weet wat het kan zijn. Op mijn buik zit onder mijn huid een harde bobbel/ schijf die als je er erg hard op drukt gevoelig is. Sinds kort is er aan de andere kant van mijn buik een bij gekomen welke wat puntiger is. Is dit een vetbult.
ik heb deze zogenaamde vetbulten ook ik heb er meerdere op mijn armen dit kan verder geen kwaad ook voor bodybuilding niet. Zou echter wel even laten bevestigen door dokter maar mij is in elk geval verteld als het pijn doet/gevoelig is is het geen kanker dus maak je verder geen zorgen.
Geen ramp maar het leeft zn eigen leventje het onttrekt zich op een of andere manier aan je stofwisseling. Dat is dus niet zo cool als je mooi droog bent en dan zit daar nog zo'n softe bobbel.
Plastisch chirurg ofzo kan dat wel weghalen. Leegzuigen ofzo.
ik heb er ook al jaren 1 op m'n buik. je kan em gewoon vastpakken. wat mij is opgevallen is naarmate ik droger ben dat ie steeds kleiner wordt. zolang je er geen last van hebt en ie niet te groot is zou ik em laten zitten anders krijg je een aanzienlijk litteken.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.