MuscleMeat

Knobbel op pees bij tricep!?!

Bezoekers in dit topic

sirkevin

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
21
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Sinds kort (na een heftige armtraining) heb ik een knobbel op een pees van m'n rechterarm net boven de elleboog aan de tricepkant.
Deze knobbel doet geen pijn, is wel hard en lijkt dikker te worden. :D

Een vrij onduidelijk plaatje, maar ik kan het niet echt beter vastleggen.
34s4j74.jpg

Iemand enig idee wat het kan zijn, en wat er aan te doen is? Het is best een irritant bultje :o

is het geen erge ziekte met de k?

misschien een absess

Volgens mij heb ik exact dit nog in een college gehad vandaag. Kzal zo eens kijken of ik het had opgeschreven bij mijn aantekeningen.

• Like
Waarderingen: sirkevin
  • Topic Starter Topic Starter
Nee warm is het niet, ik kan het ook niet indrukken dan gaat het gewoon dieper zitten.
Heb al een week geen armtraining meer gedaan maar het lijkt niet kleiner te worden

Is t niet gewoon een allergische reactie op iets? Maargoed, ga gewoon naar de huisarts. Als t wel iets engs is, wordt je toch wel doorverwezen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb echt een hekel aan de huisarts, is meestal een tijdverspilling voor mij en voor de arts. (gescheurde rib, gebroken teen enz.) :o

Zal morgen eens bellen, kijken wat ze er van zeggen, wie weet kunnen ze hier wel iets mee :D

Ga morgen even langs de huisarts en laat weten wat het is ;) Ik heb een idee maar ik wil je niet op een google zoektocht sturen.

Mocht ik het goed hebben dan weet ik iniedergeval dat ik goed heb opgelet bij het college :cool:

Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n bobbeltje ook wel eens gehad, gewoon een puist of kleine ontsteking die vanzelf weer oplost :p

Ik ga morgen de huisarts lastig vallen, laat ik weten wat zijn/haar conclusie is.

Ik heb echt een hekel aan de huisarts, is meestal een tijdverspilling voor mij en voor de arts. (gescheurde rib, gebroken teen enz.) :o

Zal morgen eens bellen, kijken wat ze er van zeggen, wie weet kunnen ze hier wel iets mee :D
Alleen maar goed als het tijdverspilling blijkt te zijn.
Ik had zon bultje onder mn oksel (maar dan een stukje groter), en was een opgezette lymfeklier. Ik kwam voor wat anders bij de huisarts (gekneusde tussenrib) en dacht, laat ik dat gelijk maar ff navragen. Na meerdere echo's en twee puncties weten ze nog niet wat t is, want t had al lang weg moeten zijn. Waarschijnlijk straks een weefselbiopsie. Dus ik wil je niet ongerust maken, maar wees gewoon blij als blijkt dat je voor niets naar de huisarts ging ;)

@ Patriciaa: Oei, dat is minder prettig. Hopelijk is het niks!

Ik heb net even de huisarts gebeld en mag vrijdag pas komen, maar dan heb ik in ieder geval m'n eigen huisarts ipv een student of willekeurige invaller.

Nog even afwachten dus

Alleen maar goed als het tijdverspilling blijkt te zijn.
Ik had zon bultje onder mn oksel (maar dan een stukje groter), en was een opgezette lymfeklier. Ik kwam voor wat anders bij de huisarts (gekneusde tussenrib) en dacht, laat ik dat gelijk maar ff navragen. Na meerdere echo's en twee puncties weten ze nog niet wat t is, want t had al lang weg moeten zijn. Waarschijnlijk straks een weefselbiopsie. Dus ik wil je niet ongerust maken, maar wees gewoon blij als blijkt dat je voor niets naar de huisarts ging ;)

damn, gister toen ik ging douchen merkte ik ook opeens zo'n knobbel bij me oksel :( Ik kijk het nog even aan voordat ik naar de huisarts ga, hopelijk gaat het vanzelf weg ofzo :p

heb ook 2 van dat soort bobbels.. eentje precies op de scheidingslijn zegmaar van tricep bicep.. ik dacht altijd dat het gewoon een vetbultje was

Vet bultje gok ik, heb er zelf meerdere

En vet bultjes zijn kogelhard?

damn, gister toen ik ging douchen merkte ik ook opeens zo'n knobbel bij me oksel :( Ik kijk het nog even aan voordat ik naar de huisarts ga, hopelijk gaat het vanzelf weg ofzo :p
Oksel zit vol met lymfeklieren, en als je ergens een wondje ofzo hebt dan zetten die dingen al op. Denk aan een schrammetje, ingegroeid haartje, ect. Meestal is het binnen twee weken wel weg, dus is vast geen reden voor stress joh :)

Terug
Naar boven