AndroidHealthClinic

Knocked The F*ck Out REVIEW (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Review beoordeling
5,00 ster(ren)
Beoordeling: :10ster: 09/10 ++ Aanrader

knocked_Honey_Lemon_Tea.jpg

knocked_Honey_Lemon_Tea.jpg
  • Soort supplement: (Recover sleep thee iets)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? (Rich Piana 5% Nutrition Knocked The F*ck Out is a hardcore sleep-aid/recovery formula)...

    Beste leden dit is mijn eerste review (en misschien ook wel gelijk mijn laatste)
    Ik ben een moeilijke slaper. Normaal gesproken slik van alles om in slaap te vallen.
    Melatonine, gabba, L-tryptofaan en wat andere capsules.
    Nu leek het me wel eens grappig om Rich Piana's Knocked The F*ck Out eens te proberen.
    Ik weet het het kost klauwen met geld maar sliep ik er goed door?
    Zo en hoe!
    De bedoeling is dat je heet water op zet dat in een thee glas schenkt en daar een scoop uit die potje door mengt.
    De geur van appel kaneel schiet gelijk je neus in! De smaak van de thee is net zo sterk als de geur.
    Wel lekker maar je moet wel even wennen.
    Ongeveer 10 minuten later voelde ik me heel relaxed heel chill.
    Na 20 minuten werden mijn ogen steeds zwaarder en zwaarder.
    Ik gaf me vriendin een lekkere zoen en ging in bed liggen.
    Volgens mijn vriendin viel ik binnen een aantal seconden in slaap
    en heb ik tijdens mijn slaap wild bewogen en met mijn tanden lopen knarsen.
    Toen mijn wekker om half 6 ging werd ik rustig wakker en had een uitgelapen gevoel (kan ook niet anders had bijna 9 uur geslapen)
    Ja het potje is duur en nee ik ga het niet elke avond nemen.
    Of ik het aanraad. Ja tuurlijk als je nog wat knaken over hebt waarom niet.


    Reacties: 3
    Bekijk volledige artikel >
 
Laatst bewerkt:
Heb je het maar 1 maal gebruikt of al vaker?
 
Heb je het maar 1 maal gebruikt of al vaker?
Tot nu toe maar 1 keer en dat was gisteravond. Maar als je wil wil ik je wel op de hoogte houden bij me volgende aantal keren.
Normaal gesproken neem ik elke avond al die andere zooi in en dan is het nog maar de vraag of ik lekker slaap of dat ik wel in slaap val.
Bij deze thee (want het is thee) viel ik tot nu toe maar het is maar 1 maal verdomd snel in slaap.
 
Spijtig dat er niets bestaat tegen teveel slaap, zeker na eten
 
Tot nu toe maar 1 keer en dat was gisteravond. Maar als je wil wil ik je wel op de hoogte houden bij me volgende aantal keren.
Normaal gesproken neem ik elke avond al die andere zooi in en dan is het nog maar de vraag of ik lekker slaap of dat ik wel in slaap val.
Bij deze thee (want het is thee) viel ik tot nu toe maar het is maar 1 maal verdomd snel in slaap.
Zelf koop ik nooit van dat soort overpriced marketing shit. Geloof er totaal niet in maar er zou wel wat inzitten wat voor jou werkt. heb je al enige idee welk ingrediënt het geweest zou kunnen zijn? Zou zelf dan zoeken naar het product Zelf en niet weer zoiets halen, maar dat moet je ook zelf weten:D
 
Zelf koop ik nooit van dat soort overpriced marketing shit. Geloof er totaal niet in maar er zou wel wat inzitten wat voor jou werkt. heb je al enige idee welk ingrediënt het geweest zou kunnen zijn? Zou zelf dan zoeken naar het product Zelf en niet weer zoiets halen, maar dat moet je ook zelf weten:D
Ik denk zelf dat het de tering hoge dosering van 8 mg aan melatonine. Eigenlijk als ik zo kijk zit alles er in wat ik al nam maar dan keer fucking hell dat je nog wakker word ervan!
 
Ik denk zelf dat het de tering hoge dosering van 8 mg aan melatonine. Eigenlijk als ik zo kijk zit alles er in wat ik al nam maar dan keer fucking hell dat je nog wakker word ervan!
Lol, dat zou het wel geweest zijn dan:roflol: heb het ook gebruikt toen ik stopte met blowen, heeft mij trouwens goed geholpen maar begon direct vrij (hoog) met 3mg en ben direct gaan afbouwen na 0 in 2 weken tijd en heb zo goed als geen problemen gehad met slapen gelukkig. Maar ik vind 8mg wel heel hoog..... je kunt ook eerst een keer 5mg of minder proberen ff de sweetspot zoeken verhogen kan altijd nog:cool:
 
Lol, dat zou het wel geweest zijn dan:roflol: heb het ook gebruikt toen ik stopte met blowen, heeft mij trouwens goed geholpen maar begon direct vrij (hoog) met 3mg en ben direct gaan afbouwen na 0 in 2 weken tijd en heb zo goed als geen problemen gehad met slapen gelukkig. Maar ik vind 8mg wel heel hoog..... je kunt ook eerst een keer 5mg of minder proberen ff de sweetspot zoeken verhogen kan altijd nog:cool:
Rustig maar knul ik nam al standaard 5mg voor dat jij kon lopen :hedbang:
 
Back
Naar boven