MuscleMeat

Koef's log - FB

Bezoekers in dit topic

goede prestatie koef! congratz!
 
dikke prestatie man :-) toch de misselekheid onder controle houde volgende keer ;-)
 
Goeie wedstrijd en goei dagske man.
 
wo 6 okt
--------

cg bench

warmup
3x80
3x90
3x95
3x100
3x90
3x90

No groove, no strength


pullups wide grip

5x bw
5x bw+10
5x bw+10
5x bw+10


Elke randdebiel in de straat bencht direct 120+ en mensen die er om geven en hard werken, ho maar
 
Is het "die tijd van de maand" ofzo?!

:D
 
Haha koef toch, meer eten anders trainen who knows :)
 
Elke randdebiel in de straat bencht direct 120+ en mensen die er om geven en hard werken, ho maar

ach, de gemiddelde gymganger presst assisted met iemand die zegt: "ik deed niks" en doet een halve bewegingsbaan + overdrijft vaak ook nog... dus, geen waarde aan hechten ;)
 
ach ja. die 120 komt wel.
en maak je eigen niet druk, meeste in de gym zijn al blij als ze 80 kunnen benchen
 
Elke randdebiel in de straat bencht direct 120+ en mensen die er om geven en hard werken, ho maar

120 benchen is niet vanzelfsprekend, dat weet ge ook. Ge hebt trouwens ook nooit echt een bench-gericht schema gehanteerd, enkel een overhead gericht. Ge weet ook dat de carryover nihil is.

Met kettingen hebt ge u misschien wel wat explosiever gemaakt, maar ik denk eerder dat ge beter bent geworden in lockouts. Ik heb ook al gelezen dat met kettingen trainen vooral voor shirted benchen is bedoeld, omdat daar u sticking point hoger mee ligt.

Als ge echt u bench wat hoger wilt, moet ge eens ff daar gericht naar gaan werken dmv meer bench/minder overhead in uw schema of een echt bench-schema eens proberen. Laugh it away or give it a try.
 
^^ agreed.

Het hangt allemaal af van wat je wilt bereiken. Wil je een betere overhead, doe meer overhead. Wil je betere bench, bench meer. Ik vind dat je beter blijft werken op je overhead aangezien dat hetgene is wat telt bij strongman (ik neem aan dat je je daarop aan het concentreren bent?). Als je echt per sé uw bench omhoog wilt concentreer u dan een tijd erop en dan zit je binnen no time op easy 120+ want gezien uw overhead heb je presskracht genoeg.

Maar toch imo is het allemaal gewoon verloren tijd die je beter kan spenderen in een monsterlijke overhead kweken.

Mja, dit komt dan ook weer allemaal van iemand die ook royaal zuigt op de bench :p.
 
Thx for the replies gasten.

Klopt dat ik idd niet echt bench gericht trainde, maar sta nu al bijna een jaar op 115 bench.

Heb het gevoel dat men cg benchkracht naar boven moet gaan voor men overhead te doen stijgen.

Meh was gwn ff ambetant na de training omdat ik 3x100 moest grinden :p
 
Thx for the replies gasten.

Klopt dat ik idd niet echt bench gericht trainde, maar sta nu al bijna een jaar op 115 bench.

Heb het gevoel dat men cg benchkracht naar boven moet gaan voor men overhead te doen stijgen.

Meh was gwn ff ambetant na de training omdat ik 3x100 moest grinden :p

Nog zoiets niet iedereen die 120kg benched heeft 105kg log :( daar zou ik persoonlijk veel blijer mee zijn :)
 
Ik had hetzelfde dat ik altijd focus had op OH, nu even wat focus op bench en die vliegt omhoog.
 
do 7 okt
--------

deadlift

warmup
3x140
3x170
5x190

Smooth, controlled, nixrukken, drive with the legs.

ab pulldown 3 sets

Was van plan om ook holds te doen maar no chalk to be found.
 
Laatst bewerkt:
Interessant log. Je hebt er zojuist een lezer bijgekregen!
 
Thx altijd goed.


vr 8 okt
--------

bb holds

180kg
180
160


1 arm axle deadlift


paused squats

warmup
2x100
2x120
2x130
2x130
2x130

I love squats
 
Doe je die BB holds voor je of achter je?
Hoeveel sec had je die 180 ong?
 
Voor me, maar geen cheats. Kleine 15 sec :p
 
Voor me, maar geen cheats. Kleine 15 sec :p

orly_owl.jpg
 
lolzers, hoeveel kon je met die o.a. axle deads?

epic weinig zeker? lijkt me hoerezwaar
 
Back
Naar boven